Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har skrevet før her at jeg har ekstrem angst. Livredd alt.Særlig om noe kan gå utover andre mennesker.Begrenser meg særdeles mye i hverdagen.Bare det å gå på butikken krever så mye av meg.

Generalisert angst med litt OCD på toppen sies det at jeg har😫

Noen dager klarer jeg å tenke at jeg må da komme gjennom dette, mens andre dager ser jeg bare mørkt på alt. 

Hvordan klarte dere å snu det dere som har vært plaget med angst?Jeg unner ikke min verste fiende dette når jeg skjelver og har konstant frykt i kroppen.

Anonymkode: 47f4a...11b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450431-jeg-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en periode der jeg hadde så sterkt angst at jeg ikke gikk ut osv. Her ble redningen cipralex,så over tid har jeg begynt å være sosial igjen. Nå kan jeg gå på kino;ta buss,gå på julekonsert osv. Cipralex gjorde angsten mye bedre. Har forsatt sosialangst,men ikke så ille at den hindrer meg å ha ett vanlig liv.

Anonymkode: afe0b...e73

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde en periode der jeg hadde så sterkt angst at jeg ikke gikk ut osv. Her ble redningen cipralex,så over tid har jeg begynt å være sosial igjen. Nå kan jeg gå på kino;ta buss,gå på julekonsert osv. Cipralex gjorde angsten mye bedre. Har forsatt sosialangst,men ikke så ille at den hindrer meg å ha ett vanlig liv.

Anonymkode: afe0b...e73

Så bra at du er blitt bedre.Har ikke hørt noen nevne den medisinen, men jeg går på tre forskjellige hvor kun «nødmedisinen» fungerer…😫

Jeg føler meg helt tullete når jeg åpner meg til folk, men jeg har ikke kontroll over tankene og bekymringene mine😫

Anonymkode: 47f4a...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...