Gå til innhold

Noen som strever med bihullene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (På 21.10.2024 den 13.13):

Den sprayen fungere veldig godt, men den er dyr og det er sikkelig ubehagelig. Man nyser i ett strekk i noen minutter 

Anonymkode: aef4d...265

Ja den er skikkelig vond, svir skikkelig😱

Anonymkode: be42f...dfe

Anonym bruker skrev (På 21.10.2024 den 8.55):

Min datter strever mye med dette på den tiden av året. Noen som har hode tips på hva kan gjøres. Lest om en spray fra apoteket som heter Physiomer Bihule Nesespray. Noen som har erfaring med denne?

Anonymkode: fd29a...3e3

Har erfaring med dette, og det er forferdelig smertefullt. Hadde prøvd noe slimoppløsende man får med legen. Denne praten du snakker om er som å spraye etsende væske i nesen og da renner det og du nyser og snørret. Men den er smertefull. Hadde ikke brukt det på et barn 

Anonymkode: 765a1...e4c

Anonym bruker skrev (På 21.10.2024 den 8.55):

Min datter strever mye med dette på den tiden av året. Noen som har hode tips på hva kan gjøres. Lest om en spray fra apoteket som heter Physiomer Bihule Nesespray. Noen som har erfaring med denne?

Anonymkode: fd29a...3e3

Hun bør bruke saltvann hver dag( flere ganger til dagen), en kortison nesespray med daglig bruk og eventuelt Rinexin klar på resept! Saltvann og kortison nesespray ( nasonex, dymistra, avamys osv), blir en ikke avhengig av! 
Physiomer bihule, er utrolig effektiv, men er vondt når snuen dras ut. 

Uansett viktig å bruke ting rett, ikke bare innimellom , da får en ikke nok effekt

Anonymkode: 8438f...059

Advarsel, dette er ikke for sarte sjeler.

Jeg var så plaget da jeg var ung, hadde flere turer gjennom året. Mange turer og fester ble ødelagt av at jeg ble syk, så da jeg kjente at det tente seg i starten av en ferie så ble jeg så forb… at jeg blåste og blåste og blåste. Brukte alle mine krefter og så BÆM, der kom det ut en klump med materie og gugge 🤢at den klumpen kom seg gjennom neseboret skjønner jeg ikke, men etter den gang har jeg ikke hatt en eneste bihulebetennelse. Sikkert ikke å anbefale, og sikkert ikke mulig for alle, men for min del så tok ikke antibiotika alt, tydeligvis, så når jeg fikk renset ordentlig opp så har jeg klart å holde det i sjakk med nesespray når jeg kjenner at det begynner å bli tett i nesen. 

Anonymkode: 525cf...f06

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...