Gå til innhold

Er det normalt å ha sex med "gud og hvermann" som tenåring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er ikke vanlig.

De fleste av mine venner hadde noen "ons", men ikke utallige.

En venninne hadde veldig mange da, hun slet med selvtillit og selvfølelse, og klarte aldri si nei. Hun hadde aldri fast følge, bare drakk seg full og sa ja til alle som prøvde seg. Hun hadde mange partnere. Heldigvis fant hun en veldig fin mann til slutt og ble godt gift, de har vært sammen i mange tiår nå.

Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 24 år, da var han min 7. seksualpartner. Jeg hadde hatt fast følge med 4 personer og 2 ons før jeg ble sammen med han.

Anonymkode: e7fe4...e3e

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er ikke vanlig.

De fleste av mine venner hadde noen "ons", men ikke utallige.

En venninne hadde veldig mange da, hun slet med selvtillit og selvfølelse, og klarte aldri si nei. Hun hadde aldri fast følge, bare drakk seg full og sa ja til alle som prøvde seg. Hun hadde mange partnere. Heldigvis fant hun en veldig fin mann til slutt og ble godt gift, de har vært sammen i mange tiår nå.

Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 24 år, da var han min 7. seksualpartner. Jeg hadde hatt fast følge med 4 personer og 2 ons før jeg ble sammen med han.

Anonymkode: e7fe4...e3e

Takk for svar. Jeg slet også med lav selvfølelse og selvtillit. 

Anonymkode: ae3e7...7ba

Annonse

Slik har det blitt nå, de unge 14 + tenker ikke på konsekvenser.

Her bør foreldre komme på banen og ta den praten med de. Unge gutten fokuserer på bodycount, jenter og for den saks skyld….

Jeg har hvertfall tatt praten med mine uten å legge noe innimellom

Anonymkode: 3a432...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...