Gå til innhold

Bør jeg svelge denne kamelen?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Takk for mange gode innspill. Jeg har tenkt og tenkt. Han lever jo så vidt det er enda så jeg tenker at jeg bør si noe før han dør. Er det feigt å sende en melding? Da kan hun lese og tygge litt på det. Kan jeg sende dette? "Jeg har tenkt på det utkastet til dødsannonse du viste meg. Du vet at forholdet mellom xx og meg ikke var godt og du vet årsaken til at jeg både flyttet og holdt meg mye borte. Det er derfor vondt for meg at du i annonsen vil kalle han "gode bonuspappa". Jeg kan tåle bonuspappa, selv om han aldri var noen pappa for meg, men kan du være så snill å fjerne ordet gode? Alle som kjenner oss vet uansett sannheten og det vil se rart ut å lyve på trykk."

Anonymkode: 2981d...108

Dette er en god framgangsmåte, selv om jeg synes du er alt for mild. 

Jeg kan tåle bonuspappa, selv om han aldri var noen pappa for meg, men ordet "gode" må strykes. 

Anonymkode: ebfa9...1a1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Takk for mange gode innspill. Jeg har tenkt og tenkt. Han lever jo så vidt det er enda så jeg tenker at jeg bør si noe før han dør. Er det feigt å sende en melding? Da kan hun lese og tygge litt på det. Kan jeg sende dette? "Jeg har tenkt på det utkastet til dødsannonse du viste meg. Du vet at forholdet mellom xx og meg ikke var godt og du vet årsaken til at jeg både flyttet og holdt meg mye borte. Det er derfor vondt for meg at du i annonsen vil kalle han "gode bonuspappa". Jeg kan tåle bonuspappa, selv om han aldri var noen pappa for meg, men kan du være så snill å fjerne ordet gode? Alle som kjenner oss vet uansett sannheten og det vil se rart ut å lyve på trykk."

Anonymkode: 2981d...108

Jeg ville nok heller sagt det muntlig, men budskapet er uansett det samme. Heier på deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...