Gå til innhold

Navy eller blå frakk? Til mannen

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg klarer ikke bestemme meg, hvilken farge bør jeg gå for i denne frakken? Synes begge er veldig fine. Hva tenker dere? Svart eller mørkeblå? Er en gave til typen ❤️

https://dressmann.com/no/p/yttertoy-frakker-herre-collin-ullfrakk-navy/7364334_F583

https://dressmann.com/no/p/yttertoy-frakker-herre-collin-ullfrakk-svart/7364333_F990

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Svart er mer safe, går lettere over ens med andre farger. 

Hva slags farger bruker han ellers? Og hva slags farger har han (hårfarge, hudtone, øyne)? 

Anonymkode: 5ef7b...a77

Han er normal hudfarge, men brunt hår :) Bruker som oftest vanlige mørkeblå jeans. Det er sant ja. Men det gjør kanskje navy og? Synes de er veldig like, er jo en mørkere blåfarge.

Endret av paraceten
amandine skrev (2 minutter siden):

Jeg ville absolutt valgt den mørkeblå. De aller færreste kler sort, og spesielt om vinteren når den antakelig vis skal brukes. 

Takk :) Jeg synes også den er finest ja! Noen vil jo si at svart ser mer classy ut, men også noe kjedeligere i fargen. Er uansett hipp som happ.

paraceten skrev (6 minutter siden):

Takk :) Jeg synes også den er finest ja! Noen vil jo si at svart ser mer classy ut, men også noe kjedeligere i fargen. Er uansett hipp som happ.

Sort er overhodet ikke mer classy enn navy, det er jeg helt uenig i. 

Annonse

paraceten skrev (48 minutter siden):

Han er normal hudfarge, men brunt hår :) Bruker som oftest vanlige mørkeblå jeans. Det er sant ja. Men det gjør kanskje navy og? Synes de er veldig like, er jo en mørkere blåfarge.

Hvis han allerede bruker en del blått og han kler fargen godt, vel, da er det jo mer gøy med blått? 

Anonymkode: 5ef7b...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...