Gå til innhold

Risikoer ved å møte menn for sex?

Anbefalte innlegg

Jeg er nylig blitt singel, og etter 10 år (wtf!?!?!) uten sex vil jeg gjerne ha litt🙈

Men, jeg vil ikke ha kjæreste, enda hvertfall. Hvilke risikoer er det å møte folk for sex? Kjønnssykdommer og graviditet kan vel forebygges noe med kondom, men er det folk som opplever ugreie ting som at folk de treffer er "slemme" på noe vis? Hvor er det tryggest å møtes for sex? Hos dem, hos meg?

Er det bedre å møte noen ute på byen enn feks Tinder el?

Anonymkode: fcd31...f46

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Finn andre single og ikke ødelegg noens  forhold ….  Finn likesinnede, single…

Anonymkode: 39b24...4c4

Ja, det er jo selvsagt vil jeg si. Men det er jo vanskelig å vite 100% da om en bare skal stole på det de sier. 

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ja, det er jo selvsagt vil jeg si. Men det er jo vanskelig å vite 100% da om en bare skal stole på det de sier. 

Bør i alle fall sjekke ut fb og slikt så det ikke er bilde av kona og han som lykkelig familie…

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bør i alle fall sjekke ut fb og slikt så det ikke er bilde av kona og han som lykkelig familie…

Hvis noen sjekke min fb ser jeg også lykkelig gift ut.. jeg har ikke slettet alle bilder der altså

Annonse

Min venninne har meg og noen til som hun informerer hvem , hvor, når de skal møtes. Hun har på snap kartet på telefonen så ser jeg hvor hun er. Veldig sjelden hun er ute å møter noen, men når det skjer har vi litt info. Jeg vet også hvor jeg kan finne en lapp med innlogging brukernavn og passord i hennes leilighet hvis det trengs til datingsapper. Vi ser mye på truecrime så vi er forberedt 😉. Får også gjerne noen meldinger underveis bare en enkelt hei ol hvis de møres hele kvelden. 

Anonymkode: 33dec...f4c

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Min venninne har meg og noen til som hun informerer hvem , hvor, når de skal møtes. Hun har på snap kartet på telefonen så ser jeg hvor hun er. Veldig sjelden hun er ute å møter noen, men når det skjer har vi litt info. Jeg vet også hvor jeg kan finne en lapp med innlogging brukernavn og passord i hennes leilighet hvis det trengs til datingsapper. Vi ser mye på truecrime så vi er forberedt 😉. Får også gjerne noen meldinger underveis bare en enkelt hei ol hvis de møres hele kvelden. 

Haha, ok. Sikkert ikke dumt det nei😅

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Haha, ok. Sikkert ikke dumt det nei😅

Nei vi tenker det er lurt😉. Skulle hun ikke gitt lyd fra seg ville vi funnet henne raskt hvertfall, enten med eller uten politi som sikkert ikke ville gjort noe😉. Nå møter hun de offentlig først da, så vært få møter i hjemmet. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei vi tenker det er lurt😉. Skulle hun ikke gitt lyd fra seg ville vi funnet henne raskt hvertfall, enten med eller uten politi som sikkert ikke ville gjort noe😉. Nå møter hun de offentlig først da, så vært få møter i hjemmet. 

Jeg blir jo paranoid og småengstelig av dette. Ser jo for meg å vandre inn i noe skikkelig guffent, hemmelig filming, neddoping og hva verre er. 

En risiko kan være at han ikke forsikrer seg om ditt samtykke til enhver tid under akten.

Selv om du sier utrykkelig ja først kan du endre dette underveis, uten at du sier nei eller stopp. Frozen fright gjør at du bare fortsetter uten å si ifra...og da har han gjort et overgrep.

Det er en risiko, som du i så fall må anmelde om så skjer!

Anonymkode: b162e...110

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg er nylig blitt singel, og etter 10 år (wtf!?!?!) uten sex vil jeg gjerne ha litt🙈

Men, jeg vil ikke ha kjæreste, enda hvertfall. Hvilke risikoer er det å møte folk for sex? Kjønnssykdommer og graviditet kan vel forebygges noe med kondom, men er det folk som opplever ugreie ting som at folk de treffer er "slemme" på noe vis? Hvor er det tryggest å møtes for sex? Hos dem, hos meg?

nå har ikke jeg noe serlig efaring med det her men jeg tenker tinder er greit

møt hos han eller hotell man vet alderi om den personen kan stjele fra deg og som jeg sså noen skrev sikkert fint hvis andre vet hvor du er i tilfelle noe skjulle skje

Anonymkode: 27b4a...ef1

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

En risiko kan være at han ikke forsikrer seg om ditt samtykke til enhver tid under akten.

Selv om du sier utrykkelig ja først kan du endre dette underveis, uten at du sier nei eller stopp. Frozen fright gjør at du bare fortsetter uten å si ifra...og da har han gjort et overgrep.

Nei vett du hva, det du beskriver der er ikke overgrep 

Anonymkode: d86a9...7da

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Vær selektiv og møt ham på offentlig sted første gang dere treffes

Anonymkode: 610aa...d71

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Oh, long time, no galskap. Har noen rugget på stenen din?

Anonymkode: 0451b...937

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Det går jo begge veier. Hi har like stort ansvar for å sjekke at mannen virkelig ønsker sex som han har for å sjekke at hun vil.

Anonymkode: dd8f9...447

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg blir jo paranoid og småengstelig av dette. Ser jo for meg å vandre inn i noe skikkelig guffent, hemmelig filming, neddoping og hva verre er. 

Jeg ville virkelig vært bekymra for filming, enklere eier jo ikke skrupler. Derfor hadde jeg ikke hatt sex hjemme hos ham, men hos meg selv, på hotell eller annet.

Anonymkode: 644ff...33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...