Gå til innhold

Hadde du gjort dette? Økonomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne prostituert meg hvis det var nødvendig for å skaffe ungene mine mat eller helsehjelp, men i Norge er det heldig vis ikke noen problemstilling. Jeg ville heller ikke solgt hverken møbler eller tjenester mot sex.

Anonymkode: 92c1c...1fa

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg kunne prostituert meg hvis det var nødvendig for å skaffe ungene mine mat eller helsehjelp, men i Norge er det heldig vis ikke noen problemstilling. Jeg ville heller ikke solgt hverken møbler eller tjenester mot sex.

Anonymkode: 92c1c...1fa

Det er jo det. Har ikke råd til mat og klær når jeg må ha noe å sitte på. Nødvendig ting i hjemmet 

Anonymkode: 17960...f3d

Annonse

Nei, det hadde jeg ikke 

Møbler finner du på gis bort både på Facebook markedplace og Finn, holder det at de er billig har de masse å velge i på bruktbutikken på søppelfyllinga.

Er det prekært med rørlegger og du ikke har penger ville jeg startet hos nav og om jeg fikk avslag der prøvd de forskjellige støttegruppene for vanskeligstilte.

Anonymkode: bb846...332

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan skulle du fått til det, sånt rent praktisk? Ringe rørleggerfirma og be om å få betale i naturalia? Du hører selv hvor dumt det er. 

Og nei, det hadde jeg selvsagt ikke gjort. 

Anonymkode: c8f21...177

Jeg kjenner folk....

Altså, rørleggeren som var her på torsdag hadde jeg gladelig hoppet på, men gratis jobb ville i så fall bare vært en bonus 😄 Ung, kjekk fyr, måtte passe på å ikke fremstå som en gammel gris 😆 

Har en av/på elsker i mange år, aldri bedt ham om noe (er generelt dårlig på å be pm hjelp), men når jeg skulle bestille noe som de kun hadde rett ved der han bor så spurte jeg for en gangs skyld om han kunne hente. Vi er av akkurat nå, mulig han håper på betaling in natura 😄

Anonymkode: 3b780...a82

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Altså, rørleggeren som var her på torsdag hadde jeg gladelig hoppet på, men gratis jobb ville i så fall bare vært en bonus 😄 Ung, kjekk fyr, måtte passe på å ikke fremstå som en gammel gris 😆 

Har en av/på elsker i mange år, aldri bedt ham om noe (er generelt dårlig på å be pm hjelp), men når jeg skulle bestille noe som de kun hadde rett ved der han bor så spurte jeg for en gangs skyld om han kunne hente. Vi er av akkurat nå, mulig han håper på betaling in natura 😄

Anonymkode: 3b780...a82

Ikke sant 🤤🤤

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Fortel. Hva sier det?

Ikke meg som skrev den kommentaren, men vanlige folk aner ikke hvor de skulle henvendt seg for å få betale rørleggeren med sex. Det er ikke normalt, skjønner du. 

Anonymkode: c8f21...177

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Fortel. Hva sier det?

Jeg kjenner også både elektrikere, rørleggere og tømrere, og de ville trodd jeg hadde tørna gal om jeg hadde bedt de komme og fikse noe i huset mitt svart og fått betalt med sex....

Det er ikke normalt å spørre bekjente om de vil komme å jobbe for sex.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner også både elektrikere, rørleggere og tømrere, og de ville trodd jeg hadde tørna gal om jeg hadde bedt de komme og fikse noe i huset mitt svart og fått betalt med sex....

Det er ikke normalt å spørre bekjente om de vil komme å jobbe for sex.

Er deres forslag. De vet jeg trenger hjelp 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Herregud, for noen syke mennesker du omgås. Det er du som har den andre tråden med alle mennene som vil lha sex med deg og skjønner jeg.

Anonymkode: e011b...29e

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Gud hjelpe meg.

Hva slags mennesker er det du omgås, og hvordan i alle dager kommuniserer du med dem når de føler det er greit å komme med sånne forslag?

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

😅 Tipper det er oppspinn, men om ikke, hvis både du og de synes det er ok. Bryr det noen andre, sånn egentlig? 🤭🤭

Anonymkode: 696d5...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...