Anonym bruker Skrevet 19. oktober #1 Del Skrevet 19. oktober jeg venter Tvillinger den 20 november, det er en gutt og ei jente. Vi er usikre på navn,men står med 3 stk : Guttenavn : Eirik Adam Noah Jentenavn : Selma Aurora Alexandra Anonymkode: 91780...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober #2 Del Skrevet 19. oktober Siden dere ikke går for de åpenbare valgene - Alfred og Ida - så stemmer jeg på Adam og Aurora, av de navnene dere har valgt. Gratulerer med tvillingene. 🎉 Anonymkode: 3185f...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober #3 Del Skrevet 19. oktober Fine navn 😊 Jeg synes Aurora er nydelig, av guttenavn liker jeg Noah, begge de kunne jeg brukt selv. Hvis en bare velger navn en liker, å ikke nødvendigvis hva som passer best sammen, hadde jeg valgt Aurora og Noah Men Selma, og Noah passet veldig fint sammen, og veldig fint til Emil. Personlig så er jeg ikke glad i Alexandra, Erik og Adam, men det jo helt vanlige fine navn . Anonymkode: cb3bc...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prebs Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober Selma og Eirik er kjempefine navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå