Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Enig med deg. Det kommer ingenting godt ut av å miste sitt barn. Det er så meningsløst man kan få det. Det gir sorg og smerte en må bære på. De som sier slikt har ikke opplevd dette selv og vet ikke hva en snakker om. Det er ofte en grunn til at foreldre som mister sitt barn får hjelp av likesinnede, da helse ikke kan forstå fullt ut hva en gjennomgår. Det er kun de som har opplevd det som kan uttale seg om dette. Man kan tenke seg til, men likevel ikke i nærheten av å forstå 

Anonymkode: 0597e...db4

Jeg mener ikke at det var noe positivt for HI, men alt som skjer påvirker fremtiden på utallige måter som ingen vil kunne ha full oversikt over.

Anonymkode: 5effc...8f8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er kanskje stygt å si det, men det kan ha kommet mye positivt ut av dødsfallet uten at du kan se det. 

Hvordan kan det være positivt om jeg ikke ser det? Positivt for hvem?

Anonymkode: da065...e83

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg mener ikke at det var noe positivt for HI, men alt som skjer påvirker fremtiden på utallige måter som ingen vil kunne ha full oversikt over.

Så det du sier er at det kan være bra at babyen min døde fordi hun kunne ha kommet til å gjøre noe negativt for verden. Det er vel det mest grusomme jeg noen ganger har lest noen skrive til andre. Du burde skamme deg så dypt og inderlig. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan kan det være positivt om jeg ikke ser det? Positivt for hvem?

Det er jo ikke godt å vite, men bare for å nevne noen eksempler kan et annet barn ha fått oppmerksomheten ditt barn ellers ville fått, en lege kan ha lært noe som reddet andre barn senere, en tante kan ha blitt mer oppmerksom på hvor heldig hun var som hadde et levende barn osv.

Jeg sier ikke at det var bra at barnet døde, men alle hendelser har mange ulike konsekvenser.

• 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 18.10.2024 den 18.17):

Jeg har alltid hatt en slags barnetro, men ikke personlig kristen.  For 2 år siden mistet vi et barn i familien i ei ulykke. Min vakte niese. Prester snakker om at det er ei mening med alt. Hva er meningen med at barn skal bli brutalt revet bort fra foreldre og familie? Etterlate sitter igjen med traumer og sår som aldri vil gro. 
Etter ulykken mistet jeg all tro på høgere makter. Jeg tror vi bare driver rundt her til vi dør og da er alt svart. 

Anonymkode: 0597e...db4

Bibelen gir mye svar , men jeg vet ikke deres sønns hjertes innstilling fram for Gud så dere må selv søke trøst i guds ord.

Det er ikke guds skyld, men menneskehetens skyndeskyld dette.  For Gud er KJÆRLIGHET og ønsker jo strekt ta vare på sønnen deres, men han måtte tro på Jesus når han døde for være rein nok i himmelenriket...  Derfor roper Herren på oss for han vil ikke se barna sine gå fortapt...  Guds hjerte er knust av menneskehetens synder fordi Gud elsker oss.. 

Kondolerer.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...