Gå til innhold

Stebror prøvde å kysse meg og ble aggressiv

Anbefalte innlegg

Jeg møter han sjeldent da han har flyttet ut.  Jeg var hjemme hos han da dette skjedde.

Jeg ble redd, skuffet og såret.

Pappa ser på han som egen sønn og de har kjempe godt forhold.

Jeg er redd for at hvis jeg forteller sannheten vil jeg bare ødelegge for andre. Pappa vil bli svært skuffet.

Jeg er ikke så pen og har slitt psykisk. Jeg vil fort bli anklaget for å søke etter oppmerksomhet.  Jeg går på ungdomsskole.

Anonymkode: a1742...580

Fortsetter under...

Dette MÅ du si fra om til en voksen, enten din far, en lærer/helsesykepleier eller en annen voksen som du stoler på. Det er ikke din skyld, og du ødelegger ikke for noen. Vanskelig å si fra om sånt, men noen må ta tak i dette for deg, så det ikke skjer igjen. 

Anonymkode: 8ff19...432

Fortell at du er redd han, fordi han presser seg på deg på usømmelig vis og blir sint når du ikke vil.

Uansett hvordan din far reagerer, så skal du slippe å være alene med han og både familien din og han selv skal vite hvorfor.

Anonymkode: 9b326...16f

Dette er ikke greit!
Dette må du si fra om, det er ikke din skyld, eneste som har skyld her er din stebror. 

Om du synes det er vanskelig å snakke med din far, start med helsesykepleier eller en annen voksen du stoler på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...