Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med godt renhold, og jevnlig oljing for å mette porene i treverket, er trefjøler det beste man kan bruke. 
Jeg bruker selv plastfjøler innimellom, fordi det er lettvint å kunne hive i oppvaskmaskinen. Har sett på metall-fjølene, men mistenker at det vil sløve knivene veldig? 

Anonymkode: 10e50...0b5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Med godt renhold, og jevnlig oljing for å mette porene i treverket, er trefjøler det beste man kan bruke. 
Jeg bruker selv plastfjøler innimellom, fordi det er lettvint å kunne hive i oppvaskmaskinen. Har sett på metall-fjølene, men mistenker at det vil sløve knivene veldig? 

Skal visstnok ikke ødelegge kniver da titan er mykere enn stål, men jeg aner ikke. Jeg orker ikke oppvask for hånd, og ei trefjøl som det er skjært kylling på.. den blir ikke ren føler jeg uten oppvaskmaskin, og da sprekker de jo bare.

Anonymkode: 48035...f7c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Stål, glass og steinfjøler gjør knivene sløve, men ikke titan. Titan er mykere enn stål, så knivene tåler fint å brukes på dem.

Jeg ønsker med titanfjøl til jul.

Bruker eik til brød o.l. nå, og plast til kjøtt.

Anonymkode: 78dc5...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...