Gå til innhold

Drittlei svigermor!

Anbefalte innlegg

Må blåse ut et sted, blir gal!!!!!! Kjerringa bare klager, bryr seg kun om seg og sitt. Og forventer hjelp og bistand fra oss hele tiden, og det skal skje NÅ! 
Svaret vi ikke asap er vi «alltid opptatt». JA, vi har jobber og små unger med idretter, vi er trenere og hverdagen går i ett!!! 
Livet hennes handler om å gå til leger og sykehus, sikkert fordi der får hun oppmerksomhet, for aldri vet de hva som er galt eller gir kjerringa en tablett!

Helvete jeg er så lei og sliten av ho!

Anonymkode: 67e42...d22

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450363-drittlei-svigermor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og for å ha det på det rene vi snakker med ho hver dag… Og hver samtale starter som regel: Hei, i dag har jeg vært hos spesialist. Uff. Men, jeg skal ikke klage mer. Neivel sier jeg, også kommer hele regla… 

For ei mnd siden røk jeg akillesen, og hennes første reaksjon: Å nei, hvem skal hjelpe meg med ting nå?! Hvor lenge er det til du er bra! Kan du komme å vaske her på fredag. Fy faen.

Du har all min sympati. Det er en mager trøst, men du er ikke alene om å ha en svigermor som er en navlebeskuende skravlebøtte. Hun er fortsatt fornærma for at fødselen til vår yngste startet for tidlig og attpåtil på morgenen den dagen vi skulle hente henne og dra i konfirmasjon. Hun måtte derfor sitte på med noen andre. Det er nå 20 år siden og hun bringer fortsatt opp at vi "sviktet" henne når vi hadde en avtale. 

Anonymkode: 67ac1...968

Helt utrolig! Hvordan blir de så utrolig egosentriske kg navlebeskuende egentlig? Skjønner ikke hvordan mennesker kan bli slik, og at de ikke skjønner det selv.

Hadde jeg opplevd at noen i familien oppførte seg slik så hadde de fått høre det. Jeg hadde aldri akseptert å blitt behandlet slik.

Anonymkode: 59978...9c5

Annonse

On 10/17/2024 at 6:27 PM, Anonym bruker said:

Må blåse ut et sted, blir gal!!!!!! Kjerringa bare klager, bryr seg kun om seg og sitt. Og forventer hjelp og bistand fra oss hele tiden, og det skal skje NÅ! 
Svaret vi ikke asap er vi «alltid opptatt». JA, vi har jobber og små unger med idretter, vi er trenere og hverdagen går i ett!!! 
Livet hennes handler om å gå til leger og sykehus, sikkert fordi der får hun oppmerksomhet, for aldri vet de hva som er galt eller gir kjerringa en tablett!

Helvete jeg er så lei og sliten av ho!

høres virkelig ut som drømmesvigerdatter du også 😵

Anonymkode: ba6aa...3f0

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

høres virkelig ut som drømmesvigerdatter du også 😵

Anonymkode: ba6aa...3f0

Er man en dårlig svigerdatter når man føler for å blåse ut over en egoistisk og klagete svigermor altså?

Anonymkode: 0546c...2bb

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Er man en dårlig svigerdatter når man føler for å blåse ut over en egoistisk og klagete svigermor altså?

Anonymkode: 0546c...2bb

Hun blåser jo ikke engang ut til svigermor, som mange andre ville gjort. Hun blåser ut anonymt på et nettforum til fremmede mennesker som ikke kjenner svigermoren. Det kalles overlevelsesstrategi.

Anonymkode: 67ac1...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...