Gå til innhold

Noen som mener de vil partner skal være snill med deres venninner med ikke alt for snill?

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere?

lurer litt på når jeg hørte noen fra jobb si dette. Hun vil at hennes partner skal være grei mot hennes venninner og komme overens når det er felles fest og feiring men mer type kollega greie. Men ikke at han skal være for snill med dem. Hennes ord var, at hun ønsker ikke at de skal ha hverandre i sosiale medier utenom om de har vert venner før de ble en greie (at de var venner før hun og han kom i et forhold), ønsker heller ikke at de skal bygge opp sitt eget vennskap, helt unødvendig. Hun mente hun har brent seg på dette før. Ikke at hennes ex ble direkte sammen med hennes venninne men at de hang sammen fordi han ble en fast venn av gjengen så det var vanskeligere å unngå exen når de diltet etter han. 
Hva er deres meining på slikt?

jeg ble litt nysgjerrig når hun sa det ut fordi jeg har aldri tenkt på dette før. Nå kommer min kjære overens med mine nærmeste venninner, men dette har aldri vert noe mer en høflighet og respekt. 

Anonymkode: df9e2...758

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Følte du deg mer voksen selv eller? Nå var ikke dette min prat

Nei, det er bare mange av dere med like dårlig språk og det samme ufattelige problemstillingene.

Anonymkode: 14d40...aa9

Selvfølgelig skal min mann være grei / snill / hyggelig mot mine venner. Det er vel normalt å forvente av voksne folk. Eller som jeg ville ha sagt til ham: Oppføre seg ordentlig. Akkurat som jeg gjør mot hans venner.  Noen ganger forblir de hans eller mine venner, andre ganger blir de til våre venner.

Anonymkode: 0591e...b87

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hadde hun blitt sur hvis partneren hennes hadde insistert på å følge venninna di til bussen tror du…?

Anonymkode: c4a73...e2e

Vet ikke? Du kan vell spørre henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...