Gå til innhold

Hvilke gardiner ville dere valgt her? *bilde*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags rom er det, stue?

Jeg ville nok uansett valgt gardiner, fra tak til gulv. Det er lunere og mer hjemmekoselig enn lameller.

Er det et soverom ville jeg hatt to gardiner utenpå hverandre, hotellgardiner.

Anonymkode: 2913d...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hva slags rom er det, stue?

Jeg ville nok uansett valgt gardiner, fra tak til gulv. Det er lunere og mer hjemmekoselig enn lameller.

Er det et soverom ville jeg hatt to gardiner utenpå hverandre, hotellgardiner.

Anonymkode: 2913d...25b

Det er stue 😃 takk for tips. 

Anonymkode: 16536...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

der kan man jo ta det man ønsker seg

Anonymkode: e3fb5...7a5

Ja. Men lurte på hva du/dere ville valgt.

Anonymkode: 16536...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Ja. Men lurte på hva du/dere ville valgt.

Anonymkode: 16536...b1f

Gardinskinne festet i taket der gardinene går fra tak til gulv. Kan også ha dobbelt lag gardiner (Hotel gardiner) om du ønsker det. 

Ikea har en gardinskinne som heter vidka som har hjørneskinne som lar deg ha en sammenhengende skinne. Husk å ha nok lang skinne slik at gardinene får god plass i kantene (slik at gardinen kan dras helt ut til siden).

Anonymkode: c00aa...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Gardinskinne festet i taket der gardinene går fra tak til gulv. Kan også ha dobbelt lag gardiner (Hotel gardiner) om du ønsker det. 

Ikea har en gardinskinne som heter vidka som har hjørneskinne som lar deg ha en sammenhengende skinne. Husk å ha nok lang skinne slik at gardinene får god plass i kantene (slik at gardinen kan dras helt ut til siden).

Anonymkode: c00aa...e89

Tusen takk for tips. Høres veldig bra ut 

Anonymkode: 16536...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på bakkenivå og trenger å skjerme pga innsyn? Da hadde jeg valgt sånne gardiner som du kan trekke opp/ned slik at det kommer lys inn oppe.

Hvis innsyn ikke er en faktor - «vanlige» gardiner i et stoff man liker.

Anonymkode: 376a4...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du på bakkenivå og trenger å skjerme pga innsyn? Da hadde jeg valgt sånne gardiner som du kan trekke opp/ned slik at det kommer lys inn oppe.

Hvis innsyn ikke er en faktor - «vanlige» gardiner i et stoff man liker.

Anonymkode: 376a4...73a

Takk for innspill. Er ikke innsyn ☺️

Anonymkode: 16536...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Takk for innspill. Er ikke innsyn ☺️

Anonymkode: 16536...b1f

Hvorfor gidde å ha gardiner hvis det ikke er for å skjerme for innsyn. Vi eier ikke en eneste gardin, og det er rett og slett bare deilig. 

Anonymkode: f0d20...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor gidde å ha gardiner hvis det ikke er for å skjerme for innsyn. Vi eier ikke en eneste gardin, og det er rett og slett bare deilig. 

Anonymkode: f0d20...30a

Vi har også mange vinduer uten gardiner, men vi har også noen med.

Det gjør noe med akustikken i rommet, og med så store vinduer som hos hi gjør de også noe med lunheten i rommet. Særlig på vinterstid er det deilig med gardiner, jeg ville hatt noen skikkelige ullgardiner om jeg var henne.

Anonymkode: 2913d...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Vi har også mange vinduer uten gardiner, men vi har også noen med.

Det gjør noe med akustikken i rommet, og med så store vinduer som hos hi gjør de også noe med lunheten i rommet. Særlig på vinterstid er det deilig med gardiner, jeg ville hatt noen skikkelige ullgardiner om jeg var henne.

Anonymkode: 2913d...25b

Ja, helt enig. For å få det lunt ❤️

Anonymkode: 16536...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har sånne, doble. https://www.kid.no/gardiner/gardinoppheng/patrick-u-skinne-med-glidere-hvit?v=20326115001 og to sett gardiner som likner på de lyse nederst på siden der. Synes det er veldig fint med en tynn gardin og en tykkere, da kan man trekke for etter behov, men fortsatt få lys inn, avhengig av hvor sola står. Det gir også et veldig møblert og lunt inntrykk.

Anonymkode: de892...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor gidde å ha gardiner hvis det ikke er for å skjerme for innsyn. Vi eier ikke en eneste gardin, og det er rett og slett bare deilig. 

Anonymkode: f0d20...30a

Hvorfor gidde å kommentere på noe som hi ikke lurer på? Hun er nok helt i stand til å avgjøre om hun vil ha gardiner eller ikke.

Vi har levd uten gardiner andre steder enn soverommene i 10 år, men nå er jeg lei av den enkle stilen, og vil ha det litt lunere. Har kjøpt litt tunge velurgardiner, de henger pent og gjør stuen hyggelig og fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissSaigon skrev (4 timer siden):

Hvorfor gidde å kommentere på noe som hi ikke lurer på? Hun er nok helt i stand til å avgjøre om hun vil ha gardiner eller ikke.

Vi har levd uten gardiner andre steder enn soverommene i 10 år, men nå er jeg lei av den enkle stilen, og vil ha det litt lunere. Har kjøpt litt tunge velurgardiner, de henger pent og gjør stuen hyggelig og fin. 

Hørtes koselig ut 

Anonymkode: 16536...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Vi har sånne, doble. https://www.kid.no/gardiner/gardinoppheng/patrick-u-skinne-med-glidere-hvit?v=20326115001 og to sett gardiner som likner på de lyse nederst på siden der. Synes det er veldig fint med en tynn gardin og en tykkere, da kan man trekke for etter behov, men fortsatt få lys inn, avhengig av hvor sola står. Det gir også et veldig møblert og lunt inntrykk.

Anonymkode: de892...1b3

Takk for tips. Veldig bra 🥰

Anonymkode: 16536...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville innredet rommet med møbler først. Lettere å vurdere og velge da. 

Anonymkode: da255...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Takk for innspill. Er ikke innsyn ☺️

Anonymkode: 16536...b1f

Ikke innsyn …. Ikke noe gardiner i det fine store vinduet. Ser ut som om det er natur utenfor? 

Anonymkode: 2a2d1...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 16.10.2024 den 22.56):

Alt annet enn lameller. Det er kun greit på kontorer. 

Anonymkode: f8434...f6b

Uenig med deg. Velsig kjekt i hus også! Vi har noen pene i stua, kjekt på sommerkvelder når det lyser inn på tvn. 

Anonymkode: a530b...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...