Gå til innhold

Hvor kaster man de tomme plastampler som det har vært sommerblomster i?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det restsøpppel eller plastsøppel?

Tror dere bruktbutikker tar i mot sånt, de er jo veldig greie til å plante sommerblomster i, det er det jeg har gort selv. Men nå skal jeg kvitte meg med de, har en hel stabel.
Har og mange vanlige plastpotter i mange forskjellige størrelser, sånne som er på inneplanter når man kjøper de. Er det bare å kaste, eller kan det være noe for en bruktbutikk får solgt tro?

Tenker på sånne som dette

https://www.mestergronn.no/mg/blomstertips-pd/stelletips/slik-far-du-frodige-ampler.html

Ampel_hvit_surfina_s.jpg

Anonymkode: db38e...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kastet i plast. Skille ønske gartneriene her tok imot, for de er jo fullt brukbare. Men der gjør de ikke…

Anonymkode: f92df...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har kastet i plast. Skille ønske gartneriene her tok imot, for de er jo fullt brukbare. Men der gjør de ikke…

Anonymkode: f92df...f15

Grunnen til at gartneriene ikke tar imot er at pottene måtte desinfiserende for å sikre at de ikke førte med seg skadedyr eller sykdommer, de er avhengige av å ha mange helt like potter og det vi ville tatt lang tid å gå igjennom og sortere og vaske brukte potter. I tillegg ville det vært de som hadde blitt sittende igjenn med ukurante og ødelagte potter de måtte betalt for å bli kvitt.

Anonymkode: a5f01...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...