Gå til innhold

Går det ann å trene vekk dobbelthake?🤔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har så tabu med ansiktet mitt, flat nese og dobbelthake, spesielt hvis jeg bøyer hodet oitt ned. Er 170 cm høy og 61 kg (har ligget på den vekta i mange år) og 40 år. Kan ikke fordra ansiktet mitt, er nyskilt og har lyst å se fin ut. Ansiktet mitt hemmer meg. Hvordan blir mer venn med meg selv?🤔 Ser helt ok ut når jeg ser i speilet, men dersom jeg ser på kamera på telefonen ser jeg helt forferdelig ut. Hvordan er det andre ser meg? Slik jeg ser meg selv i speilet eller som på et "selfie" bilde?

Anonymkode: e82d7...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke punktslanke bort dobbelthake. Du må evt ned i vekt generelt for å få den vekk hvis fett er årsaken. Eventuelt kan du ta injeksjoner med belkyra, det har jeg gjort og dobbelthaken ble borte etter to behandlinger. Veldig fornøyd. Men det koster noen tusen og man ser jævlig ut i en periode fordi haken hovner opp noe voldsomt før den blir borte.

Hvis det ikke er fett som er årsaken, men kun løs hud er operasjon det eneste som fungerer. 

 

Anonymkode: 85e02...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har dobbelthake når man bikker hodet fremover. 
 

Du må heller jobbe med selvfølelsen din, du er for gammel til å ha oppheng i bagateller. 

Anonymkode: c9faa...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har da dobbelthake når de ser nedover. Har du ikke sett den sketchen med Hege Schøyen?

Kvinner må slutte å være så selvbevisste, det folk ser på er smilet ditt, de snille øynene osv. Nese og hake har veldig liten betydning. Du er da gammel nok til å vite dette...

Men sketchen er verdt å se den altså, den handler om komplekser.

 

Anonymkode: 11319...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...