Gå til innhold

Endelig skulle vi treffes igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis du hadde tanker om noe mer, ville jeg enten konfrontert han med det, eller droppet han. 

Anonymkode: 5ec22...740

Jeg hadde ikke tanker om noe mer. Men vi hadde avtalt å finne på noe kjekt sammen. 

Anonymkode: bd870...7db

Annonse

Til tross for alle advarslene du har fått i dine utallige tråder så vil du altså fortsette å treffe denne mannen. Det er jo ditt valg, men da bør du slutte å klage over hvordan han behandler deg, du går inn i dette med åpne øyne.

Anonymkode: 3b7ec...5f1

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Til tross for alle advarslene du har fått i dine utallige tråder så vil du altså fortsette å treffe denne mannen. Det er jo ditt valg, men da bør du slutte å klage over hvordan han behandler deg, du går inn i dette med åpne øyne.

Anonymkode: 3b7ec...5f1

Jeg har aldri skrevet om denne mannen 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det betyr bare sex da?

Ja, for denne mannen betyr det bare sex. Det er jo å kose seg og ha det kjekt, så han tar jo ikke feil. Det er bare det at dere la forskjellig betydning til ordene.

Anonymkode: 8fb02...7c9

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tydeligvis? Hvis du uansett ikke har tanker om noe mer med ham så er vel det helt ok?

Anonymkode: 59b11...33f

Hi vil jo heller ikke noe mer skriver hun, så da må jo det være en god deal.

Anonymkode: 59b11...33f

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det betyr bare sex, ja. Også henger han med deg fordi du sikkert er ålreit. Det er sånn de er. Han vil ikke noe mer

Anonymkode: 31c54...978

ja. Trodde vi skulle finne på noe mer enn bare sex. 

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Vi har pratet om alt vi skulle gjøre. Pratet på tlf osv. 

I dag sa han at "dette er jo bare sex". Jeg ble litt overrasket... og mistet helt lysten til å treffe han

Hva hadde dere avtalt å gjøre da? Annet enn sex?

Anonymkode: 65709...3fd

Kanskje han har skjønt at du ønsker noe mer enn sex - å finne på andre ting, og derfor setter tydelige grenser. Da må jo du bestemme deg for om du er interessert i et forhold kun basert på sex eller ikke. Han kunne jo ikke vært tydeligere.. 

Anonymkode: cf85d...9e2

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hva ville du tenkt om det?

Jeg hadde tenkt at han er veldig tydelig i hva han ønsker av forholdet. Han hverken lyver eller spiller falskt, han forteller akkurat hva han ønsker og det er bra.

Du trodde dere skulle finne på noe annet enn sex, han tenkte at å "finne på noe kjekt" betydde å videreutvikle sengedansen. Han skjønte at du kanskje hadde litt andre tanker enn han så han valgte å fortelle klart og tydelig hva han mente.

Du velger om du vil fortsette å treffe han bare for sex. 

Anonymkode: bc1bb...a0d

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hi her.

Helt ærlig, vil ha han til venn 😬 syns han er hyggelig og grei.

Jeg vil ikke ha sex med han. Jeg tenner ikke på han. Og sexen var dårlig 😬😬

Okey, så du vil ha tryggheten han gir deg. Her er en vond fakta; det kommer han ikke til å gi! Hadde det akkurat sånn med en fyr. Han var kjekk nok, men utrolig lite min type, og var elendig i senga. Helt krise elendig! Man han ga meg en trygghet jeg aldri har følt siden bestemor døde, og det var det jeg var ute etter. Han var ikke villig til å gi meg det fordi han trodde jeg ville ha ett forhold med han. 

Mitt tips; dropp han før han dropper deg.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Okey, så du vil ha tryggheten han gir deg. Her er en vond fakta; det kommer han ikke til å gi! Hadde det akkurat sånn med en fyr. Han var kjekk nok, men utrolig lite min type, og var elendig i senga. Helt krise elendig! Man han ga meg en trygghet jeg aldri har følt siden bestemor døde, og det var det jeg var ute etter. Han var ikke villig til å gi meg det fordi han trodde jeg ville ha ett forhold med han. 

Mitt tips; dropp han før han dropper deg.

Ja. Sikkert best. Jeg vil IKKE ha sex. Han tenner meg ikke 😬 og ja, føler jeg må ha sex for å få "vennskapet"

Håper du har det bedre nå ❤️

Hi

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja. Sikkert best. Jeg vil IKKE ha sex. Han tenner meg ikke 😬 og ja, føler jeg må ha sex for å få "vennskapet"

Håper du har det bedre nå ❤️

Hi

Men han tilbyd deg jo ikke noe vennskap, han er jo helt ærlig på hva han vil. Så hvorfor i all verden skal du gi han sex.

Anonymkode: 60ee2...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...