Anonym bruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Har et litt irriterende problem jeg ikke klarer legge fra meg. Jobber i barnehage, og vi har et ikke inkluderende arb miljø. Den liker ikke den, den vil ikke jobbe på avdeling med den, og mange er lettfornærmet. Jeg har vært sykmeldt i 3 uker, og kom på personalmøte forrige uke. Kom inn i rommet og sa hei, og ingen hei tilbake. Bare et tomt blikk. Mens andre som har vært sykmeldt blir overøst med klemmer og «kjekt å se deg» Jeg gjør en god jobb, men jeg er den som tar opp ting på møter. De fleste sitter der og smisker med sjefen og er så fornøyd med alt. Mens jeg tar opp ting som blir snakket om i gangene og ting folk er misfornøyd med. Ingen/ få støtter meg da det er viktigere å holde seg inne med sjefen og noen av de andre. Vi har et lite inkluderende miljø der det foregår mye baksnakking. Men folk er konfliktskye og snakker om hverandre, men ikke med. så er jeg den som tar opp slike temaer, dette tror jeg provoserer. måtte bare få ut Anonymkode: 7a0f8...5c2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450309-provoserende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå