Gå til innhold

Justere briller barn

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte briller på brilleland og får gratis justering dersom de blir skjeve. Må vi alltid dra på samme butikk, denne ligger 40 minutter unna oss. Kan vi dra innom specsavers og få de justert der, selv om brillene ikke er kjøpt der? Justeringen tas vanligvis 1-2 minutter og er gratis. Hva koster evt en justering hos annen butikk? Noen som har erfaring?

Anonymkode: a820b...335

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450299-justere-briller-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vi kjøpte briller på brilleland og får gratis justering dersom de blir skjeve. Må vi alltid dra på samme butikk, denne ligger 40 minutter unna oss. Kan vi dra innom specsavers og få de justert der, selv om brillene ikke er kjøpt der? Justeringen tas vanligvis 1-2 minutter og er gratis. Hva koster evt en justering hos annen butikk? Noen som har erfaring?

Anonymkode: a820b...335

Har fått briller justert på Specsavers uten at de er kjøpt der. Sa rett ut at de var fra Interoptik. Det gjorde ikke noen forskjell. Dette gjorde at jeg brukte Specsavers neste gang jeg og barnet skulle ha briller, de er nærmere og utrolig greie.

Hadde datteren min på undersøkelse der. Synet hadde endret seg, men optikeren sa at det ikke var så mye at nye briller var nødvendig. Men de lagret resultatene, og sa det kunne vente til hun trengte nye. Kunne bare komme og bestille når det var på tale. To måneder senere røk brillene, og vi kunne bestille briller i butikken uten ny time hos optikeren.

Anonymkode: 8baae...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...