Gå til innhold

Kronisk syk og egne behov vs familiens

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg er ikke avhengig av ham. Har  penger nok på bok til å flytte, noe jrg nok snart gjør. Og hvorfor er det jeg som skal yte service til ham og aldri motsatt? Hvorfor skal ikke jeg få noe omsorg? Aldri i perioden fra jeg jobbet fult og til nå har han spurt hvordan det går med meg eller gjort noe for å avlaste meg, det er alltid ham det er så synd på. Jeg har aldri ment at jeg skal lene meg tilbake å la ham fikse alt, jeg bare mener han bør bidra og at han også må la meg få vøre syk på mine dårligste dager. Her er det jo han som nå lener seg tilbake og ikke gjør noe fordi jeg forventes å ta alt. 

Sånn er det nok ofte, når dama er syk.

Anonymkode: 04992...8db

Det store spørsmålet da er hvorfor i all verden du blir? 

Anonymkode: 3444b...71f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei, jeg er ikke avhengig av ham. Har  penger nok på bok til å flytte, noe jrg nok snart gjør. Og hvorfor er det jeg som skal yte service til ham og aldri motsatt? Hvorfor skal ikke jeg få noe omsorg? Aldri i perioden fra jeg jobbet fult og til nå har han spurt hvordan det går med meg eller gjort noe for å avlaste meg, det er alltid ham det er så synd på. Jeg har aldri ment at jeg skal lene meg tilbake å la ham fikse alt, jeg bare mener han bør bidra og at han også må la meg få vøre syk på mine dårligste dager. Her er det jo han som nå lener seg tilbake og ikke gjør noe fordi jeg forventes å ta alt. 

Sånn er det nok ofte, når dama er syk.

Anonymkode: 04992...8db

Kanskje dere må snakke mer sammen. Du er jo hjemme ærende og ute av arbeidslivet grunnet sykdom, og det er jo ikke fritid og velvære du driver med på dagtid. Virker som han ikke skjønner det? Det finnes familiekontor dere kan søke råd hos ang situasjonen deres. 

Anonymkode: 0778d...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...