Gå til innhold

Hva gleder du deg til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Advent, lønningsdag, den nye babyen som skal komme i familien snart. Venninnejulebord, fjelltur på onsdag, blomkålsuppen i morgen. Og i kveld skal jeg se farmen og vokteren. Kan finne tusen andre ting jeg gleder meg til, selv om jeg ikke går rundt og er euforisk lykkelig. 

Anonymkode: 31dfd...ddc

Jeg gleder meg til middag i dag, til de eldste kommer hjem neste helg for å feire lillesøster som har bursdag, til onsdag når min gode kollega kommer tilbake fra ferie, til fine høst dager, til stormfulle høstdager, til advent, til jul og til alle små hverdagsgleder innimellom der. Jeg prøver  å finne minst en ting å glede meg til eller over før jeg sovner. 

Anonymkode: 30b7f...05b

Annonse

Til å spise hjemmelaget pizza som står i ovnen akkurat nå. Til å se håndballkamp senere i dag. Til at det skal bli fint vær i morgon. 

Ved å senke forventningene kan det jo være du finner ting rundt deg å glede deg over. Verdt et forsøk! 

Anonymkode: 58977...f87

Dager med fint vær. Elsker fine høstdager, da går jeg tur med hunden og koser meg med krisp og klar høstluft.

Jeg gleder meg over å få snap'er fra svigerdøtrene mine. Begge mine utflyttede sønner har samboere og begge er så skjønne jenter.

Jeg gleder meg til halloween. Skal ha fire venninner på kaffe og kaker. Pynter til halloween med oransje servietter og lys, lager kake med halloweenpynt og har det trivelig 

Gleder meg til bursdagen til datteren min, hun blir 17 år og hele storfamilien kommer på besøk.

Gleder meg til advent og jul.

Gleder meg til weekendtur med søsteren min.

Jada, det er uperfekte ting i livet mitt også, men hvorfor fokusere på det...?

Anonymkode: a69f6...d5b

Jeg har kanelboller i ovnen og planer for god middag så jeggleder meg til ungene kommer fra jobb og vi skal kose oss med god middag, boller, noe alle liker på TV ogsmåprat.

Jeg gleder men til jul og til å starte på et oppussingsprosjekt. Jeg gleder meg til jobb og til onsdag fordi jeg får sjansen til årets opp en tabbe jeg har gjort og så gleder jeg meg til å begynne på en ny bok jeg fant på loppemarked i går.

Anonymkode: 51e37...519

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Halloween? Jul? En ferietur?

Jeg gleder meg ikke til noe, jeg. Jo, kanskje hytta, men kun for å rømme vekk fra alt annet…

Anonymkode: 0bad2...1bc

Hva gjør du for å gjøre livet ditt bedre? Hva gjør du for å sette pris på alt du har? Hva gjør du for å skape noe å se frem til? Hva gjør du for å se glede her og nå og i morgen?

Du har hytte, da har du også mer enn mange andre og har privilegier mange andre ikke har.

Ta ansvar for eget liv og innhold i eget liv! Enten det går på å skape mer innhold eller annet du trenger i eget liv i hverdagen, eller søk profesjonell hjelp mtp ev. depresjon.

Anonymkode: 81666...111

Gleder meg helt vilt til kjæresten kommer i morgen. Jeg har jobbet natt i helga og vi bor ikke sammen, så har ikke sett han siden torsdag. Og det er lenge når man er nyforelsket. 

Også gleder jeg meg til vi skal ut å spise på tirsdag, ut å spise sammen med sønnen min på fredag og feire bursdagen til sønnen på søndag. 

Deretter gleder jeg meg til Kieltur med kjæresten, masse kos i november og desember, førjulstur til Skagen med de 2 gutta mine og selvfølgelig jul. 

Anonymkode: 5a7f0...084

Annonse

Gleder meg veldig til jul :D

gleder meg til kort dag på jobb imorgen,luksus å være ferdig 11.30 😍 Da får jeg endelig litt tid til å være med kjæresten min  ❤️

Gleder meg til torsdag for da har sønnen min bursdag,han blir 13 år :D Da blir det kaker og kos :)

Anonymkode: eabc6...2be

Gleder meg til den dagen jeg endelig kan flytte penger til sparekontoen, ikke fra. 

Gleder meg alltid til jul, se alene hjemme og alle de andre obligatoriske julefilmene. Gleder med til å gå tur i skogen med høstfarger og klar luft. Lunsj med damene om to uker, gjenoppta trening og kjenne hvordan kroppen funker bedre. Gleder meg alltid til middag, jeg elsker poteter og saus, med høsten blir det mye av den type middag. 

Anonymkode: b82e8...103

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...