Anonym bruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Jeg klippet meg for noen måneder siden (april ca.), og bestillingen var å tynne litt i lengden. Frisører gjengs sier jeg har tykt fint hår, med ikke av den ullaktige eller "hestehår" varianten. For å gjøre det litt lettere ved bruk av rettetang var tanken å redusere litt av "tyngefølelsen". Men f. heller.. Etter tynningen har jeg angret daglig, da alle frisyrer ser merkelige ut, og det som en gang var en fin hestehale, ser mer trist ut.. Jeg føler at det mangler så mye "støttehår", som gjorde daglig hårstylig, enklere. Når det nå nærmer seg 6 mnd siden, synes jeg fortsatt ikke at det vokser seg til, annet enn i lengden. Jeg stusset lengden selv for at det skulle se fyldigere ut for litt siden, og det hjalp litt. Er det vanlig at det ikke vil vokse ut like tykt? Jeg opplever ikke mer røyting enn normalt, men kommer aldri til å tynne det ut igjen. Prosessen gikk så fort, at det gikk ikke an å se hvor mye som faktisk forsvant før etterpå. Jadada .. vær tydelig til frisøren osv.... Anonymkode: b2eec...037 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450287-er-det-noen-fris%C3%B8rer-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg klippet meg for noen måneder siden (april ca.), og bestillingen var å tynne litt i lengden. Frisører gjengs sier jeg har tykt fint hår, med ikke av den ullaktige eller "hestehår" varianten. For å gjøre det litt lettere ved bruk av rettetang var tanken å redusere litt av "tyngefølelsen". Men f. heller.. Etter tynningen har jeg angret daglig, da alle frisyrer ser merkelige ut, og det som en gang var en fin hestehale, ser mer trist ut.. Jeg føler at det mangler så mye "støttehår", som gjorde daglig hårstylig, enklere. Når det nå nærmer seg 6 mnd siden, synes jeg fortsatt ikke at det vokser seg til, annet enn i lengden. Jeg stusset lengden selv for at det skulle se fyldigere ut for litt siden, og det hjalp litt. Er det vanlig at det ikke vil vokse ut like tykt? Jeg opplever ikke mer røyting enn normalt, men kommer aldri til å tynne det ut igjen. Prosessen gikk så fort, at det gikk ikke an å se hvor mye som faktisk forsvant før etterpå. Jadada .. vær tydelig til frisøren osv.... Anonymkode: b2eec...037 Spørs jo hvor kort det ble klippet, men det vil jo ta noen mnd/år å få full lengde igjen på det som ble klippet. Hvorfor tynner folk hår? Mange betaler jo ikke dyre dommer for å få fyldigere hår, sjelden man hører om noen som vil det motsatte. Anonymkode: 57e26...eec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450287-er-det-noen-fris%C3%B8rer-her/#findComment-150145902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #3 Del Skrevet 13. oktober Hva mener du med vokse ut like tykt? Om håret har blitt tynnet ut vil det være tynnet ut helt til hårene som ble klippet har vokst ut. Alle hårene vokser like mye, så om de lengste vokser 2 cm vokser de korteste også 2 cm. Så om du ønsker alt like langt må du klippe tuppene hele tiden mens du venter på at de kortere hårene skal nå ned om du skjønner. Anonymkode: a84f8...80a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450287-er-det-noen-fris%C3%B8rer-her/#findComment-150145903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #4 Del Skrevet 13. oktober Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Spørs jo hvor kort det ble klippet, men det vil jo ta noen mnd/år å få full lengde igjen på det som ble klippet. Hvorfor tynner folk hår? Mange betaler jo ikke dyre dommer for å få fyldigere hår, sjelden man hører om noen som vil det motsatte. Anonymkode: 57e26...eec Det kommer nok an på hvor tykt det er og hvor langt det er. Mitt hår er veldig tykt så jeg er nødt til å ha det lenger enn skuldrene for å ikke se ut som en bjelle eller lampeskjerm, og er helt nødt til å klippe litt layers i det for at det ikke skal bli for tungt. Men tynnesaks er helt ulovlig da, for det blir håret mitt kjempefrizzy av. Muligens fordi jeg har krøll/fall i det. Anonymkode: a84f8...80a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450287-er-det-noen-fris%C3%B8rer-her/#findComment-150145905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober #5 Del Skrevet 13. oktober Det ble klippet opp / tynnet ut i lengden, i ulik grad, hvilket medfører pistrete lengde, ut fra klippen. Jeg klippet av en del i tuppene selv etter noen måneder " i lengden ", for å jevne det ut. Føler at underhåret har blitt tynnere / kortere også, slik at det legger seg tettere inntil hodet, på ett vis. Jeg kommer nok kun til å stusse for jevnere lengde fremover. Anonymkode: b2eec...037 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450287-er-det-noen-fris%C3%B8rer-her/#findComment-150145906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå