Gå til innhold

Hva skjer med folk?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Men du trenger ikke å skjønne det. Aksepter at ikke alle følger din mal, og scroll videre. 

Anonymkode: 4e7db...781

Jeg spør hva som driver de?? Av rein nysgjerrighet.. siden jeg ikke forstår behovet. Kanskje noen her inne kan fortelle meg det? I kveld var jeg på en fantastisk flott forestilling med venninner. Vi hadde en veldig trivelig kveld. Ingen behov for å dokumentere det å dele i sosiale medier for å vise at jeg har et kulturelt liv og har venner. Det er nok med at jeg hadde en fin kveld. Trenger ikke trykke opp i ansiktet på andre hvor fin kveld jeg har hatt. X 20 pr dag i alle kanaler. Må være et enormt beundrings behov og søken etter bekreftelse folk gjør dette for. 

Anonymkode: 16997...374

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg spør hva som driver de?? Av rein nysgjerrighet.. siden jeg ikke forstår behovet. Kanskje noen her inne kan fortelle meg det? I kveld var jeg på en fantastisk flott forestilling med venninner. Vi hadde en veldig trivelig kveld. Ingen behov for å dokumentere det å dele i sosiale medier for å vise at jeg har et kulturelt liv og har venner. Det er nok med at jeg hadde en fin kveld. Trenger ikke trykke opp i ansiktet på andre hvor fin kveld jeg har hatt. X 20 pr dag i alle kanaler. Må være et enormt beundrings behov og søken etter bekreftelse folk gjør dette for. 

Du har jo konkludert selv. 

Anonymkode: 4e7db...781

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvis du lurer oppriktig på hva som foregår i hodet på folk som er annerledes enn deg, må du spørre hyggeligere og mer nysgjerrig. 

Jeg deler for øvrig ingenting, så jeg vet ikke. 

Anonymkode: 125d8...da0

Men HVA skal man dele da? Bør det finnes skriftlige retningslinjer for hva som skal deles, og hva som ikke skal deles? Hvor ofte kan hver person dele? Hvem skal bestemme dette? Er det i hele tatt vits med SoMe om ingen skal dele? Er det ikke nettopp dette som er hensikten med disse plattformene? Bør man bare "legge ned" disse plattformene? Eller bør det kanskje være slik at de som ikke ønsker å se hva andre legger ut, ikke er brukere av disse stedene???

Anonymkode: b68fd...32b

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Å dele er jo hele poenget med SoMe.

Anonymkode: dd3a7...a59

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Men HVA skal man dele da? Bør det finnes skriftlige retningslinjer for hva som skal deles, og hva som ikke skal deles? Hvor ofte kan hver person dele? Hvem skal bestemme dette? Er det i hele tatt vits med SoMe om ingen skal dele? Er det ikke nettopp dette som er hensikten med disse plattformene? Bør man bare "legge ned" disse plattformene? Eller bør det kanskje være slik at de som ikke ønsker å se hva andre legger ut, ikke er brukere av disse stedene???

Anonymkode: b68fd...32b

Ikke det dette handler om, men hva som driver enkelte til å dele hver en aktivitet de gjør gjennom dagen år ut og år inn. Voksne mødre med store barn. Folk i 40 åra. Tror de at hele verden er interessert i dette? 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...