Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg er en oppegående dame med god jobb. Har hus og bil. Alt på stell. Men når det kommer til relasjoner så sliter jeg. Enormt. Jeg klarer ikke å se min verdi. Klarer ikke å sette grenser for meg selv. Ønsker meg venner, gode venner. Kjæreste på sikt. Går til psykolog. Men føler ikke at det hjelper. Psykolog kan ikke gi råd. Ønsker kontakt med folk, får kontakt med menn som bare ønsker sex. Jeg tenker at sex er jo godt. Går med på det. Blir egentlig mer ensom. Har sluttet å treffe menn. Men da sitter jeg bare hjemme. Som regel alene med barna. Føler årene raser avgårde og her sitter jeg. Er ikke lett å treffe oppegående damer å bli kjent med heller. Kan ikke begynne på hobbyer når jeg ikke har mulighet pga barna. Barna er store og trenger ikke følges på treninger osv. Har god familie som er glad i meg. Men de lever et annet liv som jeg føler blir feil for meg. Det blir et sprik der. Har en venninne, som sier at jeg er bestevennen hennes, men hun holder meg på avstand. Det er veldig vondt. Anonymkode: 16300...ed7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Så leit at du har det sånn. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan starte på hobbyer pga barna når du samtidig sier at de er store og ikke trenger å følges. kan ikke de være alene hjemme et par timer mens du er på korøvelse, trimgruppe eller spanskkurs? Jeg tror nemlig at nøkkelen til det fellesskapet du lengter etter kan finnes på et sted der du gjør noe sammen med andre. Eller i frivilligheten: Sanitetskvinnene, Rebekkalogen, Røde kors el. Anonymkode: 5914c...6bc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Så leit at du har det sånn. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan starte på hobbyer pga barna når du samtidig sier at de er store og ikke trenger å følges. kan ikke de være alene hjemme et par timer mens du er på korøvelse, trimgruppe eller spanskkurs? Jeg tror nemlig at nøkkelen til det fellesskapet du lengter etter kan finnes på et sted der du gjør noe sammen med andre. Eller i frivilligheten: Sanitetskvinnene, Rebekkalogen, Røde kors el. Anonymkode: 5914c...6bc Jeg kan jo prøve ❤️ men har også yngre barn som ikke går på noe ❤️ Anonymkode: 16300...ed7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg kan jo prøve ❤️ men har også yngre barn som ikke går på noe ❤️ Anonymkode: 16300...ed7 Da kan du jo begynne med å skaffe deg barnevakt! Anonymkode: b573c...1e3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg kan jo prøve ❤️ men har også yngre barn som ikke går på noe ❤️ Anonymkode: 16300...ed7 Men du har tid til å møte menn for sex?? Anonymkode: 2f1fe...797
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 Kan du utvide vennskap med kollegaer? Møt gjerne menn og gå på date, men prøv å sett deg et mål om hva du ønsker. Ønsker du en mann i livet ditt kan det være lurt å bli godt kjent, holde igjen og bruk tid. Anonymkode: cb657...ac0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Skrevet 12. oktober 2024 Hvor gamle er barna dine? Har du opplevd relasjoner som vanskelig hele livet? Anonymkode: 46875...7a3
oslofrk Skrevet 12. oktober 2024 #8 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg hadde det litt som deg. Flyttet. Ble skilt. Savnet dypere relasjoner og det var vanskelig å få nye venner, eller en kjæreste i voksen alder. Barn annenhver uke. Kort sagt dritt! Jeg prøvde ulike interesser uten hell. Hele livet har jeg lett fått venner og alltid noen å være sammen med, men her var det helt stopp. Følte meg helt utafor. Prøvde ulike interesser over flere år, uten særlig hell. Så begynte jeg med isbading og fant en fantastisk gjeng! Jeg mener ikke at du må isbade, men gjør ting du liker/har lyst til å prøve og plutselig finner du bra folk. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Skrevet 12. oktober 2024 oslofrk skrev (44 minutter siden): Jeg hadde det litt som deg. Flyttet. Ble skilt. Savnet dypere relasjoner og det var vanskelig å få nye venner, eller en kjæreste i voksen alder. Barn annenhver uke. Kort sagt dritt! Jeg prøvde ulike interesser uten hell. Hele livet har jeg lett fått venner og alltid noen å være sammen med, men her var det helt stopp. Følte meg helt utafor. Prøvde ulike interesser over flere år, uten særlig hell. Så begynte jeg med isbading og fant en fantastisk gjeng! Jeg mener ikke at du må isbade, men gjør ting du liker/har lyst til å prøve og plutselig finner du bra folk. Masse lykke til! Trist å høre at vi er flere. Samtidig godt ❤️ godt å høre at det ordnet seg ❤️ Anonymkode: 16300...ed7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Skrevet 12. oktober 2024 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Hvor gamle er barna dine? Har du opplevd relasjoner som vanskelig hele livet? Anonymkode: 46875...7a3 Ja. Det har jeg 💔 Anonymkode: 16300...ed7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Skrevet 12. oktober 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men du har tid til å møte menn for sex?? Anonymkode: 2f1fe...797 Egentlig ikke. Har hatt en time her og der. Anonymkode: 16300...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå