Gå til innhold

Påføring av maskara!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du tar på maskara, er det alltid uten "søl", eller må du fjerne noe som kommer utenfor etterpå? 

Anonymkode: a81f7...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir alltid noe søl, men går over med fuktet qtip etterpå. 

Anonymkode: 7d60a...8c1

Skrevet

Jeg søler som regel ikke. Tørker jevnlig maskarabørsten ren med litt toalettpapir, bare , så det ikke sitter klumper el.l. på den. 

Så lenge det ikke er noe søl på børsten blir det heller ikke noe søl utenfor vippene, og maskaraen blir ikke ujevn, altså at ikke noen vipper får mer enn andre. 

Anonymkode: ef4fe...896

Skrevet

Søl? Det har jeg aldri opplevd. Hvordan får dere til det?

Anonymkode: cc58d...bb7

Skrevet

jeg pleier ikke å søle med maskara, hender det kommer en liten prikk under øyet med det er så lite at jeg gidder ikke fjerne det

Anonymkode: 305ec...038

Skrevet

Som regel uten søl, men uhell kan skje.

Anonymkode: 357e5...877

Skrevet

Har brukt mascara i 29 år. Kan telle på én hånd der jeg har måtte bruke qtip.

Anonymkode: 20580...713

Skrevet

Ser ut som en vaskebjørn etter å ha påført mascara. Må som dere sikkert skjønner ha på mascara før annen sminke, hvis ikke er alt bortkasta. Avhengig av q-tips 😅

Anonymkode: 964a3...f72

Skrevet

Har aldri sølt, skjønner faktisk ikke helt hvordan det går an 🙈

Anonymkode: 3a424...c58

Skrevet

Dere som ikke søler er nok de som ikke påfører mascara helt inn til roten. Da blir det et synlig skille. Det synes ikke rett forfra i speil, men hvis andre ser på dere fra siden feks.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Dere som ikke søler er nok de som ikke påfører mascara helt inn til roten. Da blir det et synlig skille. Det synes ikke rett forfra i speil, men hvis andre ser på dere fra siden feks.

Herre. Jo, jeg påfører hele vippene😂men jeg er stødig på hånden, da, det må jo være en forskjell der. 

Anonymkode: cc58d...bb7

Skrevet

Da hadde jeg jo sølt inn i øyet, selvfølgelig tar jeg hele🤣

Anonymkode: 3a424...c58

Skrevet

Jeg må over med qtip hver gang. Jeg har dyptliggende øyne og litt tunge lokk, sikkert derfor.

Anonymkode: 424e1...382

Skrevet

Pleier ikke søle, men kjøpte en ny type Lancome, litt stor klumpete sak med glass aktig beholder. Den er umulig å få på pent, og det blir klump rundt børsten innerst hver gang den dyppes. 

Den drysser i tillegg noe helt vanvittig gjennom dagen.

Anonymkode: 8387a...cd9

Skrevet

Litt forskjell altså, men jeg er en "søler". 

Har prøvd ulike maskaraer,  så det er ikke børsten, mengde mascara på børsten, kvalitet på maskaraen eller noe som er problemet. 

Jeg er stødig på hånden, og uansett om jeg går 100% inn for å påføre maskara som andre jeg har sett der det er lett som en lek, så søler jeg. Søler jo mindre, men kan aldri droppe q-tip etter maskara 😔

Er det øyelokkene som buler for langt ut? 🙈

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Litt forskjell altså, men jeg er en "søler". 

Har prøvd ulike maskaraer,  så det er ikke børsten, mengde mascara på børsten, kvalitet på maskaraen eller noe som er problemet. 

Jeg er stødig på hånden, og uansett om jeg går 100% inn for å påføre maskara som andre jeg har sett der det er lett som en lek, så søler jeg. Søler jo mindre, men kan aldri droppe q-tip etter maskara 😔

Er det øyelokkene som buler for langt ut? 🙈

Hi

Det kommer også an på hvor mye bøy det er på vippene. Jeg bruker vippetang, og vippene bøyes derfor svært nære øyelokket. Har du rette vipper, som går mer nedover, blir det mindre kontakt med øyelokket og mindre søl. 

Skrevet

Søler aldri. Bruker Clinique High Impact Waterproof mascara, brukt i mange år, hver eneste dag

Anonymkode: e27a9...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...