Gå til innhold

Elbil lader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer om man er uheldig å kjøre over en elbil-lader ledning med bilen?(var tykke som er utenfor en butikk)Jeg har så angst og jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke gjorde det…men jeg klarer ikke få ro i meg..

Anonymkode: 0e993...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ledningen?

Ingenting. Den tåler det.

Anonymkode: 164ee...d5b

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Bare ledningen?

Ingenting. Den tåler det.

Ja bare ledning.Sikker?🫣

Skrevet

Kom på at jeg har piggdekk nå på bilen også…søren så lei jeg er av angst og grubling.Vil bare gråte…vet ikke hva jeg skal gjøre😭

Skrevet

Det skal den tåle.

Hvorfor ta sånn på vei, uhell skjer.

Anonymkode: 99cf1...c89

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det skal den tåle.

Hvorfor ta sånn på vei, uhell skjer.

Anonymkode: 99cf1...c89

Med piggdekk?

Jeg sliter fryktelig med angst.Hatt mye traumer.

Veldig glad for svar❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Med piggdekk?

Jeg sliter fryktelig med angst.Hatt mye traumer.

Veldig glad for svar❤️

Om det ligger en ladekabel utover asfalten utenfor butikken er det en ladekabel som tåler en trøkk altså. Den går ikke istykker om du kjører over den.

Og om den skulle ha gjort det, hvilken rolle spiller det? Uhell skjer, og det tåler firmaer som selger strøm til el-biler....

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Om det ligger en ladekabel utover asfalten utenfor butikken er det en ladekabel som tåler en trøkk altså. Den går ikke istykker om du kjører over den.

Og om den skulle ha gjort det, hvilken rolle spiller det? Uhell skjer, og det tåler firmaer som selger strøm til el-biler....

Ja, mye fornuft i det du sier. Men hører ikke dette til den butikken når den står utenfor?De som har ansvar? Noe sjefen kunne gjort noe med?Eller?

Skrevet

Hvilken rolle spiller det hvem som eier dem? Mest sannsynlig er det et selskap som selger strøm til el-biler. Det er forskjellige selskaper utenfor forskjellige butikker.

Her jeg bor er Tesla utenfor Kiwi, ReCharge utenfor IKEA, det er også noen utenfor Meny, og noen utenfor Burger King. De leier vel noen plasser utenfor div butikker og setter opp noen hurtigladere. 

Uansett er det ladere som tåler en trøkk, de går ikke istykker av at ledningen blir kjørt over. Og blir det av og til skader som må repareres er dette ting som er budsjettert for.

Ingen grunn til at du skal få angstanfall av ihvertfall.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvilken rolle spiller det hvem som eier dem? Mest sannsynlig er det et selskap som selger strøm til el-biler. Det er forskjellige selskaper utenfor forskjellige butikker.

Her jeg bor er Tesla utenfor Kiwi, ReCharge utenfor IKEA, det er også noen utenfor Meny, og noen utenfor Burger King. De leier vel noen plasser utenfor div butikker og setter opp noen hurtigladere. 

Uansett er det ladere som tåler en trøkk, de går ikke istykker av at ledningen blir kjørt over. Og blir det av og til skader som må repareres er dette ting som er budsjettert for.

Ingen grunn til at du skal få angstanfall av ihvertfall.

Takk for svar❤️Jeg er lært opp til å ikke lyve/skjule sannhet på noe måte.Store konsekvenser hvis noen gjorde det.Jeg var og er mye redd pga usunn oppvekst. Selvfølgelig andre ting som har rullet på også i ettertid av ting som har skjedd.

Jeg var redd nå for om jeg måtte inn til sjefen på denne butikken å forklare, noe som hadde blitt helt rart.Da har kanskje ikke han/henne noe med dette å gjøre..?

Vet du om det er noe kontroll/vedlikehold på slike ladestasjoner?

unnskyld altså…jeg er virkelig syk🥹

Skrevet

Pust med magen og ro deg ned, dette er ikke noe mer å tenke på

Anonymkode: 51766...e41

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Takk for svar❤️Jeg er lært opp til å ikke lyve/skjule sannhet på noe måte.Store konsekvenser hvis noen gjorde det.Jeg var og er mye redd pga usunn oppvekst. Selvfølgelig andre ting som har rullet på også i ettertid av ting som har skjedd.

Jeg var redd nå for om jeg måtte inn til sjefen på denne butikken å forklare, noe som hadde blitt helt rart.Da har kanskje ikke han/henne noe med dette å gjøre..?

Vet du om det er noe kontroll/vedlikehold på slike ladestasjoner?

unnskyld altså…jeg er virkelig syk🥹

Ikke tenk med på dette.

Mest sannsynlig er det ingen skade overhodet.

Er det en skade ser de det fordi det ikke går strøm gjennom ledningen og de drar for å bytte den ut.

Du juger ikke og skjuler ikke. Lå kabelen utover parkeringen kan den bli kjørt over, men du vet jo ikke om du gjorde det engang? Hadde du kjørt over den hadde du merket det altså.

Tell til ti og la det fare. Du har ikke bedrevet hærverk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Pust med magen og ro deg ned, dette er ikke noe mer å tenke på

Anonymkode: 51766...e41

Ja, jeg prøver.Går bedre☺️❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Ikke tenk med på dette.

Mest sannsynlig er det ingen skade overhodet.

Er det en skade ser de det fordi det ikke går strøm gjennom ledningen og de drar for å bytte den ut.

Du juger ikke og skjuler ikke. Lå kabelen utover parkeringen kan den bli kjørt over, men du vet jo ikke om du gjorde det engang? Hadde du kjørt over den hadde du merket det altså.

Tell til ti og la det fare. Du har ikke bedrevet hærverk. 

Takk for veldig fint svar❤️Har roet meg mange hakk nå takket være dere snille her på forum❤️

Jeg er bare så lei av å overtenke/katastrofetenke alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...