Gå til innhold

Polett kaffemaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe selv, men har alltid hatt en trakter for gjester.nå er den ødelagt, og tenkte heller kjøpe en god og ikke altfor dyr polettmaskin. Gjerne en med godt utvalg som kakao osv, så kan jeg og barna også ha nytte av den selv.

Anbefalinger? Og gjerne også hvilke poteter til den som er best/folk flest liker. 

Anonymkode: 37e84...a41

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg drikker ikke kaffe selv, men har alltid hatt en trakter for gjester.nå er den ødelagt, og tenkte heller kjøpe en god og ikke altfor dyr polettmaskin. Gjerne en med godt utvalg som kakao osv, så kan jeg og barna også ha nytte av den selv.

Anbefalinger? Og gjerne også hvilke poteter til den som er best/folk flest liker. 

Ikke poteter da, poletter 🙈

Skrevet

Aldri før sett noen kalle det poletter😅 Gøy, men du mener vel kapsel-maskin😉

Jeg har ikke smakt noen kaffe av kapsler som smaker særlig godt. I tillegg forsøpler det ekstremt, og helt unødvendig.  

Hvis jeg var deg hadde jeg kjøpt ei billig presskanne på IKEA, og et par poser med god presskannekaffe. Hvis det er lenge mellom hver gang du lager kaffe så oppbevar kaffen i fryseren, der holder den seg god lenge. 

og så bruker du heller pengene på en god melkeskummer, så får dere god kakao, varm sjokolade, steamet melk til chai, melk og honning osv osv. denne f.eks:

https://bakerenogkokken.no/kaffe/melkeskummere/smeg-mff01-melkeskummer-svart/

Anonymkode: 0d9d1...b6c

Skrevet

https://www.kaffekapslen.no/kaffemaskiner.html?_gl=1*glyzk8*_up*MQ..&product_list_order=price&product_list_dir=asc

Her har de mange forskjellige kaffemaskiner. Jeg er veldig fornøyd med Dolce Gusto, har hatt flere av de, og har den på jobb. Jeg elsker kaffe og har nå investert i en kaffemaskin som kverner hele bønner . Men det er unødvendig for en som ikke drikker kaffe. Men Dolce Gusto har mange gode te og kakao varianter, i tillegg til mye gode kaffe varianter. Synes jeg da. 

Anonymkode: 1bc9a...e30

Skrevet

Har også en Dolce Gusto. Bråker litt, men det gjør de visst alle sammen, men er godt fornøyd. 

Anonymkode: 7e3d6...a3d

Skrevet

Jeg har ikke smakt drikke med melk fra kapsler som smaker godt. Det er fordi det er tørrmelk, så jeg har gått for presskanne til besøk og lært barna å varme melk til kakao. 

Anonymkode: 7a79c...1ea

Skrevet

Vi har en tassimo, gubben drikker kaffe fra den, og ungene kakao. Funker fint den.

Kjøper kapsler fra kaffekapselen, litt billigere der enn på butikken.

Anonymkode: 03b74...c50

Skrevet

Nespresso har noen enkle, ser flere selges på finn også.

Ville vurdert en maskin som går med den gamle varianten kaffekapsler da man med den nye (vertuo) ikke kan kjøpe kaffekapsler i butikk men må bestille/kjøpe kun fra Nespresso. 

Anonymkode: 597d7...f14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...