Gå til innhold

Kunst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg noe skikkelig kunst å ha på veggen, men er nybegynner og har virkelig ikke peiling på hva man ser etter. Er det noen som har tips til gallerier på nett? Jeg er ikke sikker på hva slags uttrykk jeg ønsker, men muligens noe som ikke er for fargesterkt. Tips mottas med takk!

Anonymkode: 0b95c...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har lyst til å kjøpe meg noe skikkelig kunst å ha på veggen, men er nybegynner og har virkelig ikke peiling på hva man ser etter. Er det noen som har tips til gallerier på nett? Jeg er ikke sikker på hva slags uttrykk jeg ønsker, men muligens noe som ikke er for fargesterkt. Tips mottas med takk!

https://www.fineart.no/

Anonymkode: 777d3...2ea

Skrevet

Du har fått gode forslag her. Jeg vil også anbefale deg å kikke på Finn.no - da kan du både få en følelse for hva du liker og se hva som er der ute, og du kan gjøre gode kjøp.

Anonymkode: c2bc2...8ce

Skrevet

Supert, takk for gode tips!💛

Skrevet

Kunst er ikke lenger kunst. Før var kunst noe vakkert, noe som ble beundret, noe som viste skjønnheten i naturen og mennesker. Som Munchs skrik. I dag er det kunst å male med rumpen. Kunst har ikke lenger noe mål eller mening.

Anonymkode: f747b...737

Skrevet

Hvis du virkelig ikke har peiling så kan ikke interessen være veldig stor. Hvorfor bruke penger på det da…?

Bruk heller pengene på et kurs i kunsthistorie eller noe, så du faktisk lærer litt.

Anonymkode: 9b5c3...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...