Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Ja

Men faller den ikke ned trappen? 

Anonymkode: 670f7...d0b

Nei, den skjønner selv hvor trappa er og du kan i tillegg sette en "usynlig sperre" som også gjør at den ikke går utfor. 

Anonymkode: 86449...810

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Nei, den skjønner selv hvor trappa er og du kan i tillegg sette en "usynlig sperre" som også gjør at den ikke går utfor. 

Så kult. Hvilken modell er dette?

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så kult. Hvilken modell er dette?

De fleste nyere robotstøvsugere gjør dette. 

Jeg er også godt fornøyd med Roborock. Min er noen år gammel, skulle jeg kjøpt i dag ville jeg hatt med dockingstasjon der den kan fylle vann selv (på min gjør man det selv). 

Anonymkode: ef577...e6b

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har også roborock men har aldri brukt vaskefunksjonen. Hvordan gjøres dette? 

Anonymkode: d29d6...1af

På vår er det en liten vanntank med en mikrofibermopp som jeg vrir opp og setter på. Så skyves vanntanken inn bak på støvsugeren og så vasker den over gulvet mens den støvsuger. Den tar jo ikke ekstra på flekker, men det går jeg over med en klut og tar etterpå. 

Himmel og hav skrev (4 timer siden):

På vår er det en liten vanntank med en mikrofibermopp som jeg vrir opp og setter på. Så skyves vanntanken inn bak på støvsugeren og så vasker den over gulvet mens den støvsuger. Den tar jo ikke ekstra på flekker, men det går jeg over med en klut og tar etterpå. 

Det finnes nyere modeller som gnister på flekkene også.

Anonymkode: 71073...c4f

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Den tar heller ikke alle flekker. Man kan be den gå til en spesifikk flekk å skrubbe, men den forsvinner ikke nødvendigvis likevel og det er raskere å finne en klut å gni på flekken. Jeg er likevel veldig fornøyd med den. Den støvsuger og vasker over gulvet mens jeg gjør noe annet, så bruker jeg et par minutter på å ta de få flekkene som er igjen på kjøkkenet. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den tar heller ikke alle flekker. Man kan be den gå til en spesifikk flekk å skrubbe, men den forsvinner ikke nødvendigvis likevel og det er raskere å finne en klut å gni på flekken. Jeg er likevel veldig fornøyd med den. Den støvsuger og vasker over gulvet mens jeg gjør noe annet, så bruker jeg et par minutter på å ta de få flekkene som er igjen på kjøkkenet. 

Men må huset være super ryddig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...