Gå til innhold

Innafor å ligge med en som er 13 år eldre enn meg? 😅

Anbefalte innlegg

Han er 22 og jeg 35. (Dette blir urelevant men han ser ikke ut som 22). 
jeg har barn, han har ikke… vet ikke om det vil utvikle seg til noe mer, men blir det for dumt å starte noe der i det hele tatt?

Anonymkode: 90e3b...462

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

jeg har barn, han har ikke… vet ikke om det vil utvikle seg til noe mer, men blir det for dumt å starte noe der i det hele tatt?

Har du lest overskriften din?

Anonymkode: 81721...f49

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Haha det gikk litt fort i svingen på skrivinga der. YNGRE skulle det stå. Haha så flaut. Får ikke endret nå. Med mindre @Admin sletter 

Hva er spørsmålet egentlig?  Jeg syns du er rar og ute etter oppmerksomhet her. du vil få frem hvor attraktiv du er? Selvskryt?  Tror du virkelig han er intressert I noe mer enn sex? 

Hvorfor skulle ikke det være innafor? Hadde gjerne ligget med en 22-åring jeg, selv om jeg er 44. Hadde ikke startet noe forhold selvsagt, bare sex. Og regner uansett ikke med at det ville vært aktuelt for mange 22-åringer å ha sex med en dame som er dobbelt så gammel :D Kjør på!

Anonymkode: 2bcf6...992

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle ikke det være innafor? Hadde gjerne ligget med en 22-åring jeg, selv om jeg er 44. Hadde ikke startet noe forhold selvsagt, bare sex. Og regner uansett ikke med at det ville vært aktuelt for mange 22-åringer å ha sex med en dame som er dobbelt så gammel :D Kjør på!

Anonymkode: 2bcf6...992

Jeg er 44, har sex med en på 21. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Følger denne 😅 er 44 og har en på 26 🙈 kjemien er til å ta og føle på.. også usikker om hva man gjør med det ..🤷‍♀️

Anonymkode: 4213d...a1e

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Med tanke på at en så pass ung gjerne vil flere runder på en gang så tror jeg ikke det er noe for deg.

Anonymkode: d7b50...164

Voksne kvinner kan da også ta flere runder. Det var et rart argument. 

Anonymkode: 971a9...c1d

Om du har moro av det så er det jo ikke noe galt i det 

Men jeg personlig har ikke noe ønske om å være "milf'en" til en så ung gutt.

Modningsnivå og interessefelt vil være milevis fra mitt stadie i livet, og jeg tør ikke tenke på hva han vil si til sine venner om sitt godt voksne ligg 🙈

Anonymkode: b1dd3...2fa

Jeg ville aldri gjort det, det er alderen til mine barn, bare tanken er helt fjern. Jeg kjenner så mange  22 år gamle gutter og de har ikke vært attraktive for meg på maaange år. Siden jeg var omtrent 22 selv.. Og jeg hadde ikke hoppet i taket av glede om det var min sønn det var snakk om, må jeg si. Men så lenge det er samtykke og han er lovlig er det vel greit?

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hva er spørsmålet egentlig?  Jeg syns du er rar og ute etter oppmerksomhet her. du vil få frem hvor attraktiv du er? Selvskryt?  Tror du virkelig han er intressert I noe mer enn sex? 

Jøss… bitter?

Anonymkode: 4c525...ca8

Innafor som i lovlig ja, han er  voksen og kan ha sex med hvem han vil. Selv forstår jeg ikke hvordan du har lyst på en så mye yngre en da, men nå har du nå tydeligvis det da 🤔

Anonymkode: 585d7...c0b

amandine skrev (13 timer siden):

Jeg ville aldri gjort det, det er alderen til mine barn, bare tanken er helt fjern.

Fikk du barn da du var 13?

Uansett: Nei, jeg hadde ikke ville ligget med en som var så mye yngre enn meg. Eldre, derimot, hadde jeg ikke hatt noe problemer med. Liker best godt voksne menn! Dvs helst over 50!

Anonymkode: 1252e...20e

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fikk du barn da du var 13?

Uansett: Nei, jeg hadde ikke ville ligget med en som var så mye yngre enn meg. Eldre, derimot, hadde jeg ikke hatt noe problemer med. Liker best godt voksne menn! Dvs helst over 50!

Anonymkode: 1252e...20e

CF1NMflorCPI0lv24gIfVzAJ7_a8N6aXeldQ93wJ

Anonymkode: d7b50...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...