Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Hva gjør dere? Hvor mye tid tilbringer dere sammen? Hvilke fritidsinteresser har din tenåring utenfor skole og hjem? Hva setter du pris på at dere gjør og hva skulle du gjerne sett av dere gjorde mer av/mindre av? hva setter tenåringen din pris på at dere gjør sammen? Hva tror/vet du at tenåringen skulle sett av dere gjorde mer/mindre av sammen? Jeg har jente snart 16. Hun er fysisk aktiv med sport og treningssenter, men bruker nok litt for mye tid med nesa i mobilen på loftstua/rommet når hjemme alene. Jeg skulle gjerne sett at hun hengte mer i fellesarealene uten mobil men bare hverdagslig smalltalk. jeg setter stor pris på å gå en tur sammen når hun gidder det, handle og trene på senteret sammen (men det er ikke ofte jeg er den foretrukne der) hun setter pris på alenetid som kombinert med småsøsken nok blir litt for lite av. Se serie/film bare vi sammen når anledning. Hun skulle nok gjerne sett at småsøsknene var mer opptatt og ikke tok så mye oppmerksomhet. Anonymkode: d9a54...ae5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450202-hvordan-er-din-hverdag-med-ten%C3%A5ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Har en gutt på snart 21. Han var veldig mye med kompisene sine, og når han var hjemme var han mye for seg selv. Min datter er 15. Hun har ingen fritidsaktiviteter hun er selvsagt en del på rommet sitt og med venner, men hun elsker å kjøre bil. Hun ber stadig om en kjøretur. Da hører vi på musikk og snakker sammen. Hun liker også at vi har jentekveld. Bare hun og meg, god mat, snop og noen ganger en film. Hun liker også ar bare hun og jeg drar steder. Alt fra kjøpesenter til campingen. 11 åringen vi aller helst spille ps, men han har tidsbegrensning på det. Da ser vi på tv sammen, spiller brett-spill eller kort. Han går på fotball så to-tre ettermiddager går til det. Han er ikke så snakke-salig, så det må jeg stå for gode spm for å holde samtalen i gang. Anonymkode: 33188...5fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450202-hvordan-er-din-hverdag-med-ten%C3%A5ring/#findComment-150144716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har en gutt på snart 21. Han var veldig mye med kompisene sine, og når han var hjemme var han mye for seg selv. Min datter er 15. Hun har ingen fritidsaktiviteter hun er selvsagt en del på rommet sitt og med venner, men hun elsker å kjøre bil. Hun ber stadig om en kjøretur. Da hører vi på musikk og snakker sammen. Hun liker også at vi har jentekveld. Bare hun og meg, god mat, snop og noen ganger en film. Hun liker også ar bare hun og jeg drar steder. Alt fra kjøpesenter til campingen. 11 åringen vi aller helst spille ps, men han har tidsbegrensning på det. Da ser vi på tv sammen, spiller brett-spill eller kort. Han går på fotball så to-tre ettermiddager går til det. Han er ikke så snakke-salig, så det må jeg stå for gode spm for å holde samtalen i gang. Anonymkode: 33188...5fd Må legge til en ting... og det krangles! Da jeg leste over innlegget, hørtes det veldig idyllisk ut. Stort sett går dagene greit, men tro meg - det går da VIRKELIG en kule varmt her også! 😂😂😂🙈🙈🙈 Anonymkode: 33188...5fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450202-hvordan-er-din-hverdag-med-ten%C3%A5ring/#findComment-150144717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå