Gå til innhold

Hvilket vaskemiddel bruker dere til klesvask?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Miele ultraphase 1 og 2. Vi har aldri hatt så kritthvitt og flekkfritt tøy med noe annet vaskemiddel.

Men det er helt tullete dyrt, så jeg vil egentlig over på noe annet. Jeg har kjøpt sånne gjenbruks-beholdere til twin-dos, og ville satt stor pris på om noen har tips til vaskemidler dere fyller i disse, som gir tilnærmet like godt resultat som ultraphase🙉🤞🏻
 https://www.miele.no/product/10223070/pafyllingsbeholder-1-nb-td-0011
Blir glad for tips om noen har erfaring☺️

Anonymkode: f44d6...14d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Miele ultraphase 1 og 2. Vi har aldri hatt så kritthvitt og flekkfritt tøy med noe annet vaskemiddel.

Men det er helt tullete dyrt, så jeg vil egentlig over på noe annet. Jeg har kjøpt sånne gjenbruks-beholdere til twin-dos, og ville satt stor pris på om noen har tips til vaskemidler dere fyller i disse, som gir tilnærmet like godt resultat som ultraphase🙉🤞🏻
 https://www.miele.no/product/10223070/pafyllingsbeholder-1-nb-td-0011
Blir glad for tips om noen har erfaring☺️

Klærne holder seg hvite om du sorterer godt før du vasker..

Anonymkode: 1a332...31f

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Klærne holder seg hvite om du sorterer godt før du vasker..

Anonymkode: 1a332...31f

Seriøst?

Nå har jeg vasket tøy i min egen husholdning i ca 25 år. Det er åtte ulike trådkurver/kategorier på vaskerommet vårt, og hele familien sorterer skittentøy etter et detaljert system. Selvsagt vaskes hvitt tøy separat😅

Når jeg sier at Miele ultraphase/twindos holder tøyet kritthvitt, og at ingen andre vaskemidler jeg har brukt kan måle seg, så er det ikke en løs påstand. Jeg har brukt pulver og flytende av de aller fleste kjente forhandlere, alene og i kombinasjon med vanish white mm. Forskjellen er ekstrem. Men av økonomiske grunner er jeg likevel interessert i tips om alternativer som er verdt å prøve ut🤷🏻‍♀️

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...