Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Skrevet 8. oktober 2024 Jeg elsker kanelboller/snurrer. Men synes ikke de fleste har nok fyll. Hjelper ikke å øse på, for det smelter jo ved steking. De kanelbollene de selger på kiwi, meny osv, med tykt lag med fyll. Hvordan lage slike hjemme? Anonymkode: 052a7...795
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 Lag de i en panne eller form. Som dette: https://meny.no/oppskrifter/bakst/Sot-gjarbakst/Kanelboller-i-langpanne/ Anonymkode: 13376...1b4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Skrevet 8. oktober 2024 Søk på kanelboller i langpanne på TikTok så ser du folk lage slike Anonymkode: 13376...1b4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #5 Skrevet 8. oktober 2024 Hvis du synes kanelboller fra Kiwi er tipp topp, så er det jo ikke eksperter du trenger tips fra. Anonymkode: 7d106...a7e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hvis du synes kanelboller fra Kiwi er tipp topp, så er det jo ikke eksperter du trenger tips fra. Anonymkode: 7d106...a7e My thoughts exactly. Kiwi sine er vel fulle av estoffer 😆 Anonymkode: d38fa...963
Iiiiik Skrevet 8. oktober 2024 #7 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): My thoughts exactly. Kiwi sine er vel fulle av estoffer 😆 Anonymkode: d38fa...963 Enig! Min hovedinnvending er at selve bolla er kompakt, syntetisk i følelse, og ikke har noen egen smak bortsett fra sukker.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #8 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvis du synes kanelboller fra Kiwi er tipp topp, så er det jo ikke eksperter du trenger tips fra. Anonymkode: 7d106...a7e Anonym bruker skrev (1 minutt siden): My thoughts exactly. Kiwi sine er vel fulle av estoffer 😆 Anonymkode: d38fa...963 De ble vel brukt for å beskrive mengden fyll hi var ute etter. Søren også, og dere som bare ville vise at dere spiser hjemmelagde boller uten E-stoffer 😂😂😂 Anonymkode: e5c1a...d76
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #9 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hvis du synes kanelboller fra Kiwi er tipp topp, så er det jo ikke eksperter du trenger tips fra. Anonymkode: 7d106...a7e Anonym bruker skrev (10 minutter siden): My thoughts exactly. Kiwi sine er vel fulle av estoffer 😆 Anonymkode: d38fa...963 Iiiiik skrev (8 minutter siden): Enig! Min hovedinnvending er at selve bolla er kompakt, syntetisk i følelse, og ikke har noen egen smak bortsett fra sukker. Strever dere med leseforståelsen? Les hovedinnlegget på nytt. Anonymkode: 084e6...07c
Iiiiik Skrevet 8. oktober 2024 #10 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Strever dere med leseforståelsen? Les hovedinnlegget på nytt. Anonymkode: 084e6...07c Takk for omsorgen, min leseforståelse er god. Hvordan er din? Leste du overskriften?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #11 Skrevet 8. oktober 2024 Iiiiik skrev (Akkurat nå): Takk for omsorgen, min leseforståelse er god. Hvordan er din? Leste du overskriften? Den er åpenbart langt bedre enn din. Hva i overskriften tilsier at hun ønsker å lage identiske boller som de ferdiglagde fra butikken? Overskriften viser at hun søker kanelbolle-eksperter (ikke kjøpebolleeksperter), etterfulgt av et spørsmål om hvordan hun kan bake kanelboller med tilsvarende mengde fyll som bollene du får kjøpt ferdig. Ikke et eneste ord om at hun ønsker at de skal smake likt, altså. Hun ønsker kun tips til hvordan hun kan bake så fyllet holder seg på plass. Vær så god! Anonymkode: 084e6...07c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #12 Skrevet 8. oktober 2024 Maizena i fyllet. Anonymkode: 4d50a...5a5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #13 Skrevet 8. oktober 2024 Iiiiik skrev (13 minutter siden): Takk for omsorgen, min leseforståelse er god. Hvordan er din? Leste du overskriften? Hva i overskriften tilsier at hi vil ha oppskrift på kjøpeboller? Anonymkode: e5c1a...d76
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #14 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvis du synes kanelboller fra Kiwi er tipp topp, så er det jo ikke eksperter du trenger tips fra. Anonymkode: 7d106...a7e Hva feiler deg? Hvir skriver jeg at de er tipp topp? Skjerp deg, eller gå til psykolog med de psykiske lidelsene dine. Siden du ikke evner å lese er det sikkert dumt å gjenta, men hvordan lager man slike(med mye fyll) hjemme? Skriver ikke engang om jeg har smakt de, men ønsker en sånn type med rikelig fyll. Anonymkode: 052a7...795
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #15 Skrevet 8. oktober 2024 Iiiiik skrev (4 timer siden): Enig! Min hovedinnvending er at selve bolla er kompakt, syntetisk i følelse, og ikke har noen egen smak bortsett fra sukker. Idiot du også, skikkelig flaut å ikke svare anonymt når du viser IQ-nivået ditt. Anonymkode: 052a7...795
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #16 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): De ble vel brukt for å beskrive mengden fyll hi var ute etter. Søren også, og dere som bare ville vise at dere spiser hjemmelagde boller uten E-stoffer 😂😂😂 Anonymkode: e5c1a...d76 Ja, perfekte folk, men forventet det mtp hvordan dette forumet er. Anonymkode: 052a7...795
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #17 Skrevet 8. oktober 2024 Iiiiik skrev (2 timer siden): Takk for omsorgen, min leseforståelse er god. Hvordan er din? Leste du overskriften? Leste DU overskriften?????? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 052a7...795
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #18 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Den er åpenbart langt bedre enn din. Hva i overskriften tilsier at hun ønsker å lage identiske boller som de ferdiglagde fra butikken? Overskriften viser at hun søker kanelbolle-eksperter (ikke kjøpebolleeksperter), etterfulgt av et spørsmål om hvordan hun kan bake kanelboller med tilsvarende mengde fyll som bollene du får kjøpt ferdig. Ikke et eneste ord om at hun ønsker at de skal smake likt, altså. Hun ønsker kun tips til hvordan hun kan bake så fyllet holder seg på plass. Vær så god! Anonymkode: 084e6...07c Takk, godt det finnes bra folk på dette forumet blant alle psykopatene ❤️ Anonymkode: 052a7...795
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #19 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hva feiler deg? Hvir skriver jeg at de er tipp topp? Skjerp deg, eller gå til psykolog med de psykiske lidelsene dine. Siden du ikke evner å lese er det sikkert dumt å gjenta, men hvordan lager man slike(med mye fyll) hjemme? Skriver ikke engang om jeg har smakt de, men ønsker en sånn type med rikelig fyll. Anonymkode: 052a7...795 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Idiot du også, skikkelig flaut å ikke svare anonymt når du viser IQ-nivået ditt. Anonymkode: 052a7...795 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Takk, godt det finnes bra folk på dette forumet blant alle psykopatene ❤️ Anonymkode: 052a7...795 Hadde tenkt til å svare, helt til jeg så hvordan du oppfører deg. Kalle folk for psykopater, at de har lav iq og har psykiske lidelser....pga en kanelbolle. Skjønner at du er en av forumets kranglefanter. Anonymkode: cccd7...239
TinaK 1990 Skrevet 8. oktober 2024 #20 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvis du synes kanelboller fra Kiwi er tipp topp, så er det jo ikke eksperter du trenger tips fra. Anonymkode: 7d106...a7e Nettopp!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #21 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva feiler deg? Hvir skriver jeg at de er tipp topp? Skjerp deg, eller gå til psykolog med de psykiske lidelsene dine. Siden du ikke evner å lese er det sikkert dumt å gjenta, men hvordan lager man slike(med mye fyll) hjemme? Skriver ikke engang om jeg har smakt de, men ønsker en sånn type med rikelig fyll. Anonymkode: 052a7...795 Kjære vene…klarer du ikke lese ironien i svaret? Du spør etter råd fra «eksperter» og henviser til de kjipeste kanelbollene ever! Ha humor da, livet går så mye bedre! Hilsen en av ekspertene! Anonymkode: ac68a...564
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #22 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kjære vene…klarer du ikke lese ironien i svaret? Du spør etter råd fra «eksperter» og henviser til de kjipeste kanelbollene ever! Ha humor da, livet går så mye bedre! Hilsen en av ekspertene! Anonymkode: ac68a...564 På den positive siden fikk alle «jeg baker selv uten e-stoffer og synes kjøpeboller smaker HEEEELT forferdelig»-damene følt seg superduperflinke i dag og da, selv om det ble veldig dumt det hele 🤣 For øvrig er jeg veldig god på å bake selv, men har kjøpt ferdige boller på matbutikken og likt flere av dem. Hva feiler det meg?!? 😱😱😱 Anonymkode: 5bbed...9c2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #23 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Idiot du også, skikkelig flaut å ikke svare anonymt når du viser IQ-nivået ditt. Anonymkode: 052a7...795 Men i alle dager. Du er jo helt ustabil. Anonymkode: e5c1a...d76
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #24 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kjære vene…klarer du ikke lese ironien i svaret? Du spør etter råd fra «eksperter» og henviser til de kjipeste kanelbollene ever! Ha humor da, livet går så mye bedre! Hilsen en av ekspertene! Anonymkode: ac68a...564 Nei, jeg henviser ikke til de kjipeste bollene ever. Jeg henviser til mengden fyll. Fordi alle bilder av hjemmelagde kanelboller viser null fyll. Lese ironien? Jeg spør ikke "ekspertene". Jeg spør ekspertene. Altså de som faktisk er flinke til å lage kanelboller, hvis du ikke forstod. Anonymkode: 052a7...795
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #25 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men i alle dager. Du er jo helt ustabil. Anonymkode: e5c1a...d76 Bedre ustabil enn mindre begavet. Anonymkode: 052a7...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå