Gå til innhold

Hva hadde du brukt pengene på?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk 10.000 kr, og skal bruke de på kun meg selv. Hver eneste krone. 

Men aner ikke hva. Det er ikke fordi jeg har alt jeg trenger, men fordi jeg aldri bruker penger på meg selv og derfor har blitt litt "gnien" og ikke ser poenget med å sløse penger med mindre man absolutt trenger noe. 

Hva hadde du gjort? Trenger inspirasjon. Jeg vurderer å investere i en kjøkkenmaskin, ellers er jeg helt blank.

Ps: jeg bryr meg ikke om klær, vesker, smykker, sminke/hudprodukter, hår, negler, klokker, ja alt i den gata.

Anonymkode: d4b7c...503

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450186-hva-hadde-du-brukt-pengene-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kjøpt ny vinterjakke, for det trenger jeg.

Så ville jeg kjøpt et skikkelig godt pledd til å ha i sofaen i vinter, ikke billig fleste fra Rusta som jeg har nå liksom.

Så ville jeg nok satset på opplevelser om du ikke skal kjøpe klær og sko. Tatt med søsteren min til Oslo en helg og sett en forestilling kanskje, eller julekonsert.

Anonymkode: cb133...ead

gale damen skrev (13 minutter siden):

Jeg hadde nok kjøpt aksjer, dersom smykker og velvære er ute av bildet.

Flott tips! Men denne gangen er det noe materialistisk. Noe jeg fortjener fordi jeg aldri bruker penger på meg selv 🙂

Har en halv formue i ips, fond og en hel formue i ek i bolig. Så gnien-tassen sparer på bekostning av seg selv 🙈

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ville kjøpt ny vinterjakke, for det trenger jeg.

Så ville jeg kjøpt et skikkelig godt pledd til å ha i sofaen i vinter, ikke billig fleste fra Rusta som jeg har nå liksom.

Så ville jeg nok satset på opplevelser om du ikke skal kjøpe klær og sko. Tatt med søsteren min til Oslo en helg og sett en forestilling kanskje, eller julekonsert.

Anonymkode: cb133...ead

Takk, så fine tips. Her sitter jeg med en kopp kaffe i sofaen unger pleddet fra rusta 😂

En opplevelse er også notert 🤩

Annonse

Annonse

Finn noe som gir deg glede i hverdagen. Om det er ny kjøkkenmaskin, javel. Jeg har skikkelige kokkekniver og en god skjærefjøl, kjenner på glede over det hver gang jeg lager mat. 

Hva som er din greie vet du best selv. Platespiller, en skikkelig god stol, symaskin, tur på spa, nytt sengetøy i skikkelig kvalitet, bålpanne, turklær. Noe du kan ta frem og glede deg over en hvilken som helst dag. Hva gir deg glede? 

Anonymkode: 02a8c...d92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...