Gå til innhold

Forslag til en spennende eller gripende serie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Litt utenfor tema, men er det slik at mange av dere har flere ulike strømmetjenester? Er ikke det ganske dyrt? Vi har bare NRK (gratis) og Netflix. Bruker også DVD-spiller endel. Er jo ganske begrenset, men lurer på hva praksisen er blant folk?

Anonymkode: 58da0...111

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Litt utenfor tema, men er det slik at mange av dere har flere ulike strømmetjenester? Er ikke det ganske dyrt? Vi har bare NRK (gratis) og Netflix. Bruker også DVD-spiller endel. Er jo ganske begrenset, men lurer på hva praksisen er blant folk?

Jeg har Netflix og Disney+. Betaler berre for Netflix, da jeg deler D+ med noen. De får Netflix av meg. Finner jeg andre serier jeg vil se, så har jeg konto på mange andre strømmetjenester, men kjøper bare abo når jeg finner noe. Avslutter det med en gang etterpå. 

Anonymkode: a5810...796

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Har Netflix, Max og Disney+ fast, også bytter jeg mellom Viaplay, Tv2play, Prime og Skyshowtime hos Telia

Anonymkode: 85966...91a

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har Netflix, Max og Disney+ fast, også bytter jeg mellom Viaplay, Tv2play, Prime og Skyshowtime hos Telia

"Deler" du abonnement med noen eller betaler dere for alle? Blir ikke det ganske dyrt Per måned? Føler dere dere må se mye for å få "valuta for pengene"?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi har Netflix, Viaplay, Max, hbo, tv2, nrk, Disney… og sikkert no fler. Koster vel en tusenlapp i mnd totalt tror jeg 

Anonymkode: 59dbd...368

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

"Deler" du abonnement med noen eller betaler dere for alle? Blir ikke det ganske dyrt Per måned? Føler dere dere må se mye for å få "valuta for pengene"?

Nei vi deler ikke med noen andre. Nei er ikke veldig dyrt, betaler ca 300-400 pr mnd

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Vi har ikke tv-pakke. Det koster flere hundre kroner. Dermed tok vi oss råd til å kjøpe alle strømmetjenester vi hadde lyst på. 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Vi har Netflix, tv 2 Play, Viaplay, Prime og Hbo. Også har vi iptv så vi kan se alle filmene på tv som går på kino nå.

Anonymkode: 4c870...cf1

Jeg slukte Mayor of Kingstown på et par dager. Ser at Unreal ligger på Showtime nå, jeg synes den er ganske kul, en behind the scenes serie fra et fiktivt realityshow.  Startet på Jessica Jones igjen nå på Disney, en av de bedre Marvelseriene. Oppdaget også High Maintenance nettopp, pussig liten serie, men jeg elsket den. For dem som bare liker en god historieforteller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...