Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Skrevet 7. oktober 2024 Skal selge noe, er det lurt å bruke Fiks ferdig? Er det trygt? Ser at portoen nok blir billigere med fiks ferdig, så det jeg selger blir kanskje mer attraktivt. Er det vanskelig? Erfaringer? Anonymkode: ce84e...21a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #2 Skrevet 7. oktober 2024 Det er veldig enkelt, og det er tryggere for den som skal kjøpe også. Pengene blir ikke utbetalt før varen er mottat, om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 043f9...2fd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Skal selge noe, er det lurt å bruke Fiks ferdig? Er det trygt? Ser at portoen nok blir billigere med fiks ferdig, så det jeg selger blir kanskje mer attraktivt. Er det vanskelig? Erfaringer? Anonymkode: ce84e...21a Er mye lettere både og kjøpe og selge med Fiks ferdig, trenger ikke ha dialog med kjøper/selger Anonymkode: c776c...0cd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 Fiks ferdig er en lifchanger for oss som bruker finn en del. Alt var mer styrete før. Anonymkode: 75d52...5b5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fiks ferdig er en lifchanger for oss som bruker finn en del. Alt var mer styrete før. Anonymkode: 75d52...5b5 Eller lifechanger. Anonymkode: 75d52...5b5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #6 Skrevet 7. oktober 2024 Fare for å bli svindlet når man er selger. Kjøper kan hevde det var feil med varen/feil vare mottatt osv. Porto kan også bli dyrere da finn tar et gebyr for å bruke fiksferdig. Jeg bruker aldri fiksferdig når jeg selger noe. Anonymkode: 32f14...6ab
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #7 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Skal selge noe, er det lurt å bruke Fiks ferdig? Er det trygt? Ser at portoen nok blir billigere med fiks ferdig, så det jeg selger blir kanskje mer attraktivt. Er det vanskelig? Erfaringer? Anonymkode: ce84e...21a Det blir jo ikke billigere frakt når vi først må betale 40 kr for frakt også må vi betale 40 kr for trygg betaling. Så det blir 80 kr å betale uansett om kjøper bruker "fiks ferdig" eller ikke. Anonymkode: 42ce9...224
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #8 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Skal selge noe, er det lurt å bruke Fiks ferdig? Er det trygt? Ser at portoen nok blir billigere med fiks ferdig, så det jeg selger blir kanskje mer attraktivt. Er det vanskelig? Erfaringer? Anonymkode: ce84e...21a Veldig enkelt, greit og trygt for både kjøper og selger. Anonymkode: fbe01...4f1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #9 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det blir jo ikke billigere frakt når vi først må betale 40 kr for frakt også må vi betale 40 kr for trygg betaling. Så det blir 80 kr å betale uansett om kjøper bruker "fiks ferdig" eller ikke. Anonymkode: 42ce9...224 Det blir samme pris, men tryggere, ikke pokker om du får sendt en pakke via posten til 40 kr i dag. Posten tar 73 kr for liten norgespakke. Med fiks ferdig koster det 78 kr (39 kr for frakt og 39 kr for trygg betaling). Vinn vinn. Folk som sender meg melding via finn om jeg kan sende utenom fiks ferdig er så dumme at de får ikke svar. Anonymkode: 75d52...5b5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #10 Skrevet 7. oktober 2024 Istedenfor at kjøper tok all risiko med forhåndsbetaling før, er det nå selger som tar all risikoen. 🤔 Anonymkode: 6741b...c71
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #11 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det blir samme pris, men tryggere, ikke pokker om du får sendt en pakke via posten til 40 kr i dag. Posten tar 73 kr for liten norgespakke. Med fiks ferdig koster det 78 kr (39 kr for frakt og 39 kr for trygg betaling). Vinn vinn. Folk som sender meg melding via finn om jeg kan sende utenom fiks ferdig er så dumme at de får ikke svar. Anonymkode: 75d52...5b5 Det er jo bedre for selger å sende utenom fiks ferdig, så hvorfor er det dumt? Anonymkode: c776c...0cd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #12 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Istedenfor at kjøper tok all risiko med forhåndsbetaling før, er det nå selger som tar all risikoen. 🤔 Anonymkode: 6741b...c71 Ja. Kan risikere at selger ikke får pengene sine Anonymkode: 57fe5...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå