Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #1 Skrevet 7. oktober 2024 Ja jeg tenner på en merkelig ting og lurer på om det er noen andre som tenner på det samme 😅🙈 jeg tenner altså på å tape mot det motsatte kjønn i konkurransesettinger. Jeg er en gutt som liker å tape mot jenter i typiske guttene mot jentene konkurranser. Jeg blir veldig pirret hvis jentene vinner med store siffer. Jeg liker å se jubelen og smilene til jentene når de knuser guttene og jeg liker også å se hvor flau guttene blir av å tape. Det blir enda bedre hvis jentene gnir inn seieren eller erter guttene. Desto bedre hvis det er en ydmykende straff for å tape. Jeg vet dette er merkelig, og jeg har ikke hørt om andre som tenner på det 😅🙈 finnes det andre ? Anonymkode: 442e4...fde
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Skrevet 7. oktober 2024 Høres ikke veldig uvanlig. Typisk dominanse og ydmykelse fantasi. Anonymkode: da4c2...da2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Høres ikke veldig uvanlig. Typisk dominanse og ydmykelse fantasi. Anonymkode: da4c2...da2 Ja femdom og de greiene er en ting, men jeg snakker spesifikt i konkurranse sammenheng. Hvor kjønnene er satt opp mot hverandre. Ting som folk flest gjerne ikke ser på som seksuelt. Det kan være så mangt, alt fra kortspill til kanonball, bowling, shuffleboard, quiz. You name it. Hvis det er guttene mot jentene så er det for meg pirrende hvis jentene vinner. Anonymkode: 442e4...fde
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #5 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja femdom og de greiene er en ting, men jeg snakker spesifikt i konkurranse sammenheng. Hvor kjønnene er satt opp mot hverandre. Ting som folk flest gjerne ikke ser på som seksuelt. Det kan være så mangt, alt fra kortspill til kanonball, bowling, shuffleboard, quiz. You name it. Hvis det er guttene mot jentene så er det for meg pirrende hvis jentene vinner. Anonymkode: 442e4...fde Ok. Går nok over Anonymkode: d64e2...615
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Skrevet 8. oktober 2024 Det tenner ikke meg, spesielt ikke hvis det er ekstremt viktig for dem å vinne. Det er alltid en dårlig holdning for meg. Det tenner meg mer om de taper uten å ta seg nær av det. Litt tøffe jenter tenner meg derimot. De som er modige og vet hvor sterke de er, kan være, om de vil. Kvinnens styrke ligger ikke i å vinne, den ligger i det seksuelle overtaket de har på de aller fleste menn. Å vinne i en konkurranse er aldri mer enn en bagatell. Anonymkode: b5dba...2c6
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2024 #7 Skrevet 8. oktober 2024 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det tenner ikke meg, spesielt ikke hvis det er ekstremt viktig for dem å vinne. Det er alltid en dårlig holdning for meg. Det tenner meg mer om de taper uten å ta seg nær av det. Litt tøffe jenter tenner meg derimot. De som er modige og vet hvor sterke de er, kan være, om de vil. Kvinnens styrke ligger ikke i å vinne, den ligger i det seksuelle overtaket de har på de aller fleste menn. Å vinne i en konkurranse er aldri mer enn en bagatell. Anonymkode: b5dba...2c6 Jeg liker perspektivet og jeg er egentlig enig i mye av det du skriver. Spesielt det med tøffe jenter som er modig og vet hvor sterke de er. Men jeg er ikke enig i at å vinne en konkurranse er en bagatell. Jeg tar meg aldri nær av å tape mot jenter. Tvert i mot nyter jeg det. Jeg liker at jeg prøvde alt jeg kunne men tapte allikevel mot noen bedre jenter. Det er ikke et nederlag men en nytelse. Krydres med litt uskyldig erting etterpå så er det veldig pirrende 😊 Anonymkode: 442e4...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå