Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har en sønn og foreldre i nærheten. Det er det jeg har og pleier å invitere når jeg fyller år. Jeg har ikke vært i venninnebursdag på mange år. 

Ser du galskapen i at du sitter her og sutrer over manglende feiring når du ikke har invitert noen? Venter du på at de skal stelle istand en stor feiring for deg? Litt sånn som man kun ser i amerikanske filmer. 

Du har urealistiske forventninger til livet, venner og familie. Du legger opp til å få noe å klage over. 

Anonymkode: ff38a...75d

Blir mest sannsynlig noe med dem. Det med venner er for det er en anledning å møtes. 

Anonymkode: 03188...b54

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Nei, det vil jeg egentlig ikke. Men jeg ser ikke noe alternativ her. Dette koster penger. Jeg skylder ikke på andre. Men reagerer på hva andre gjør. 

Å bli bedre er noe du må prioritere.

Anonymkode: d0f35...01c

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Jeg ser at det er dumt av meg og klage på dette når jeg ikke har spurt noen, men jeg ble så berørt av når jeg ble dårlig og følte meg så oversett når jeg hadde trengt bare en lite engasjement som tok gnisten og tankene på hvor lite jeg betyr. Da gikk jeg i hullet på alt og ville ingenting. 

Hvordan dårlig ble du? Du kan faktisk ikke vite at hun skjønte at du var dårlig og ønsket hjelp. Da hadde det jo også vært naturlig å gi beskjed om det og spørre etter hjelp.

Anonymkode: c1116...c4e

Blir mest sannsynlig noe med dem. Det med venner er for det er en anledning å møtes. 

Men da inviterer jo vel? Du lager altså de største kriser helt av deg selv, folk trenger ikke engang behandle deg dårlig før du legger deg i fosterstilling. Du kan ikke straffe for ting du tenker kanskje vil skje. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvordan dårlig ble du? Du kan faktisk ikke vite at hun skjønte at du var dårlig og ønsket hjelp. Da hadde det jo også vært naturlig å gi beskjed om det og spørre etter hjelp.

Anonymkode: c1116...c4e

Ble akutt syk. Nei, jeg sa ingenting. 

Annonse

Men da inviterer jo vel? Du lager altså de største kriser helt av deg selv, folk trenger ikke engang behandle deg dårlig før du legger deg i fosterstilling. Du kan ikke straffe for ting du tenker kanskje vil skje. 

Ja, det er foreløpig tanker jeg tror skjer. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ble akutt syk. Nei, jeg sa ingenting. 

Hvorfor svarer du ikke på hva du feilte? Kastet du opp foran henne eller fikk du feber? Var det synlig for alle at du var dårlig?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, det er foreløpig tanker jeg tror skjer. 

Ser du ikke hvor sykt det er? Du sutrer over ting som ikke har skjedd. Det er fordi du elsker følelsen av å være såret. Om ingen sårer deg så lager du deg en fantasi slik at du likevel kan klage. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, forklarer bare at det er erfaring som gjør at jeg er skeptisk. 

Vurderer fortsatt opp og i mente om jeg skal be de få som jeg kan be, men skeptisk. Ikke møtt noen av dem på lenge og tror ikke de kommer. 

Leste i en annen tråd meg omtalt som henne som hater vennen sine? Og om vennskap??

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vurderer fortsatt opp og i mente om jeg skal be de få som jeg kan be, men skeptisk. Ikke møtt noen av dem på lenge og tror ikke de kommer. 

Leste i en annen tråd meg omtalt som henne som hater vennen sine? Og om vennskap??

Du har fått tusen råd. Ta et selvstendig valg og avslutt denne tråden nå. Ingenting godt kommer ut av at du tværer på dette her, folk blir bare lei og svarer deg ufint. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du har fått tusen råd. Ta et selvstendig valg og avslutt denne tråden nå. Ingenting godt kommer ut av at du tværer på dette her, folk blir bare lei og svarer deg ufint. 

Du har helt sikkert rett i det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...