Gå til innhold

Hadde du sagt fra?

Anbefalte innlegg

Var en situasjon i dag hvor noen barn helt uskyldig dreiv med noe, men de var litt uforsiktig og tøyde strekken litt langt slik at det kunne oppstått en farlig situasjon. Jeg var å snakket med barna og forklarte de at det var farlig og hvorfor. Kunne vært ca.11-12 år.

Jeg er litt usikker på hvem barna var, men tror det ene var barnet til noen jeg vet hvem er, men ikke helt sikkert.De hadde mye klær på seg/lue osv..

Ville dere kontaktet den foreldren dere tror ene barnet tilhørte eller bare latt det være?Hvor mye skal man bry deg?

Anonymkode: c968c...f6e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450163-hadde-du-sagt-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Optatium skrev (40 minutter siden):

Jeg tenker st du har sagt fra til de det gjelder, det holder. Ser du dem igjen med det samme hadde jeg gitt beskjed til foresatte. 

Ja, jeg ble så usikker her.Føler man har et ansvar som voksen

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Var en situasjon i dag hvor noen barn helt uskyldig dreiv med noe, men de var litt uforsiktig og tøyde strekken litt langt slik at det kunne oppstått en farlig situasjon. Jeg var å snakket med barna og forklarte de at det var farlig og hvorfor. Kunne vært ca.11-12 år.

Jeg er litt usikker på hvem barna var, men tror det ene var barnet til noen jeg vet hvem er, men ikke helt sikkert.De hadde mye klær på seg/lue osv..

Ville dere kontaktet den foreldren dere tror ene barnet tilhørte eller bare latt det være?Hvor mye skal man bry deg?

Hadde ikke sagt noe mer utifra det du skriver her

Anonymkode: 386e7...63e

Annonse

Hvis du ikke vet hvem barna er, såklart ikke. Hjelper ikke å tro at du vet. Har fått beskjed om at mitt barn gjorde noe, jeg ble rett og slett forbanna fordi litt barn var på ferie med bestemoren sin da dette skjedde. Fortell meg gjerne om barnet mitt gjør noe farlig/ulovlig, men kom faen ikke og fortell meg at du tror at han kanskje muligens har gjort det, men veeeet ikke helt fordi du så ikke om det var han. Blir for dumt. 

Anonymkode: 3b251...f7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...