Gå til innhold

Hvem er de menneskene som kommenterer og slenger ut bemerkninger?

Anbefalte innlegg

Som hvit kvinne som ser helt normal ut, har jeg heldigvis ingen slike erfaringer personlig, men jeg kjenner altfor mange som opplever å få kommentarer, hets ol. rettet mot seg, og jeg lurer veldig på hvem disse menneskene egentlig er? De som synes det er helt greit å be en mørkhudet 15-åring om å reise tilbake til der hun kommer fra (hun er født i Norge), si til en russisk 17-åring at hun burde voldtas bare fordi hun er russisk eller peke på, le av og spøke om en kortvokst kvinne at hun er i perfekt sugehøyde osv.

Hva man tenker er én ting, men jeg trodde faktisk det inngikk i en helt vanlig oppdragelse å holde ufine tanker for seg selv? Så hvem er disse menneskene? Hva som får noen til å føle at de har rett til å oppføre seg så respektløst overfor mennesker?

Anonymkode: f97ce...028

Fortsetter under...

Har møtt noen slike i løpet av 20 år i service yrker. Det er stort sett de som ikke er så smarte. Folk som ikke selv mestrer livet på den ene eller andre måten, og velger å rette blikket utover å skylde på andre. Ikke akkurat kremen i samfunnet er min erfaring.

Anonymkode: 184c4...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...