Gå til innhold

Hvilke spisebordstoler har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Haha… vi er nok ikke Steinerskolefolk. Vi er realfagsfolk. Pleier å gå på julemarked på Steinerskolen, noe som er veldig hyggelig.

Vi har et ganske stramt funkishus. Disse stolene er fantastisk gode å sitte i. Mulig de oser institusjon, men det gjør meg ikke noe . Jeg synes de er lekre. 

Anonymkode: 8ee4e...da7

AJ stolene er noen av di fineste spisestolene man kan skaffe synes jeg🤩

Anonymkode: fdf2e...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Søsteren min har disse. De er veldig fine, men utrolig tungvindt å ha med de å gjøre. Det er et ork å vaske/støvsuge rundt disse.

Anonymkode: de350...8a8

Neida, jeg setter de opp-ned på bordet, da har jeg hele gulvet fritt. Det gjorde jeg med de gamle stolene også, så gammel vane her i hus 😂

Anonymkode: 9316d...33b

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Ja det stemmer, jeg så det nå. Vel, de stolene synes jeg er lite balanserte i designet, og de ser ut som om de er laget for å holde i to tre år.  I mitt hode står de i leiligheten til en person som kjøper møbler på jysk. Muligens forutinntatt, men det er vel du også?

Anonymkode: 7d05e...613

Holdbare og stabile er de, veldig gode å sitte i og lette å flytte rundt på og støvsuge rundt. Designet er jo opp til hver enkelt å like eller ikke like. Jeg liker ikke stoler som oser venterom og som sikkert er dritvonde å sitte i bare for å kunne skryte på seg balansert design. Det blir jo bare snobbete. 

Anonymkode: f034d...6ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...