Gå til innhold

Hvilke spisebordstoler har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva er foretrukken stil ellers da? Lett, nordisk og enkel linjer? Eller er det mer herskapelig med utskjæringer, klassiske farger og tunge gardiner? Eller kanskje litt landlig stil? 

Ville tatt utgangspunkt i det. Har du mye plass rundt bordet og litt herskapelig stil, kan du se mot stoler ala Halvor Bakke. Er det mer nordisk design, duse farger, lyse overflater og stilrent møbler har du stoler som Janik på bohus. 

Stoffmøbler ofte bedre å sitte i, men de kan bli nuppete og litt mer jobb å holde rene, treverk eller skinn holder lengre. 

Anonymkode: b5f50...d9d

Annonse

Anonym bruker skrev (På 6.10.2024 den 16.29):

Vi skal ha dette bordet. Er jo et hav av stoler, vanskelig å velge. Noen som har stoler å anbefale?

IMG_6967.jpeg

Anonymkode: c4e48...e93

https://www.homeroom.no/venture-home/stol-valleta-2-pk/1541301-07

Anonymkode: f034d...6ad

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Disse, fra novasolo. Utrolig gode å sitte i 🥰

Screenshot_20241008_095004_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 9316d...33b

Søsteren min har disse. De er veldig fine, men utrolig tungvindt å ha med de å gjøre. Det er et ork å vaske/støvsuge rundt disse.

Anonymkode: de350...8a8

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg lurer altid på hva slags folk som liker slik stil? Steinerskole folk? De er jo ikke fine, ser vonde ut og oser "institusjon". Venteromstol liksom. 

Og jeg lurer på hva slags stoler du har? Deler du en link? 

Anonymkode: 7d05e...613

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg lurer altid på hva slags folk som liker slik stil? Steinerskole folk? De er jo ikke fine, ser vonde ut og oser "institusjon". Venteromstol liksom. 

Jeg liker en sånn stil, stolene du mener er gode å sitte i, de er lette og elegante og de fyller ikke hele rommet. Synes jeg. Hos meg står de ikke, men det kunne de nok gjort. Jeg har klassiske møbler, fra et par hundre år gamle til nye, hvite vegger mye lys, eik og bjørk og teak og palisander om hverandre men i skjønn forening( i følge meg). Det ser absolutt ikke ut som et venterom!

Endret av amandine
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Har gjort det

Ja det stemmer, jeg så det nå. Vel, de stolene synes jeg er lite balanserte i designet, og de ser ut som om de er laget for å holde i to tre år.  I mitt hode står de i leiligheten til en person som kjøper møbler på jysk. Muligens forutinntatt, men det er vel du også?

Anonymkode: 7d05e...613

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Haha… vi er nok ikke Steinerskolefolk. Vi er realfagsfolk. Pleier å gå på julemarked på Steinerskolen, noe som er veldig hyggelig.

Vi har et ganske stramt funkishus. Disse stolene er fantastisk gode å sitte i. Mulig de oser institusjon, men det gjør meg ikke noe . Jeg synes de er lekre. 

Anonymkode: 8ee4e...da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...