Gå til innhold

Hvor mange pizza til 10 voksne mennesker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde bestilt 5 pizzaer, 4 stykker til hver holder, mange spiser 2-3 stykker, men alltid noen menn og kvinner som spiser godt . Jeg kan spise fint 4  stykker hvis jeg et sulten. Hvis det er hjemmelaget, spiser jeg en halv langpanne pizza hvis jeg er alene. 

Anonymkode: 553fa...1f2

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

HI her. Bestilte 4 store og sitter igjen med en hel pizza og 2-3 biter av nr 3. Alle spiste seg mette, så nå blir der pizza til lunch i morgen

Anonymkode: 4fba2...c8d

Oj. Det ble jammen ikke spist mye. Her har vi hatt besøk av 5 ungdommer i kveld og 4 pizza ble søkk borte😃

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

HI her. Bestilte 4 store og sitter igjen med en hel pizza og 2-3 biter av nr 3. Alle spiste seg mette, så nå blir der pizza til lunch i morgen

Så bra at det var nok, jeg hadde nok bestilt minst 5 siden jeg regner ca 3 stykker på hver, pluss/minus. 

Anonymkode: b5f05...ac6

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

2 stykker på hver person. Høres ikke ut som om det var noen spesielt gode pizzaer.

Anonymkode: b445c...39c

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Oj. Det ble jammen ikke spist mye. Her har vi hatt besøk av 5 ungdommer i kveld og 4 pizza ble søkk borte😃

Spist ekstremt mye de da. Nesten en stor på hver

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jøss, det var småspiste folk! 

Anonymkode: 3ce8f...00e

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

2 stykker på hver person. Høres ikke ut som om det var noen spesielt gode pizzaer.

Anonymkode: b445c...39c

Dersom hun hadde bestilt 2,5 pizza ville det blitt 2 stykker hver. Hun bestilte 4 stk.

Jeg hadde også gått for 4.

Anonymkode: c4fd4...f1f

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Dersom hun hadde bestilt 2,5 pizza ville det blitt 2 stykker hver. Hun bestilte 4 stk.

Anonym ...39c refererer til hvor mye som ble spist. De 10 gjestene spiste bare litt over 2,5 pizza. Det er veldig lite, men det var gjerne ikke så lenge siden de hadde spist. 

Anonymkode: 6245e...9d0

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Matte er utfordrende for deg?

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

?

Hva er det nå du ikke skjønner? Hi fortalte hvor mange pizza som ble spist og det var ca 2 stykker på hver. Det er ganske lite når det er snakk om voksne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...