Gå til innhold

Jeg og mannen tok opp et lån sammen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Vi ble svindlet 

Anonymkode: b5b88...d06

Så dere lånte penger for å betale en svindler som lovte gull og grønne skoger? Dere trodde på at pengene skulle både dobles og triples og det som bedre var om dere bare betalte inn til et prosjekt som hørtes ut som var for godt til å være sant?

Og når det viste seg at du hadde gått fem på en svindel vil ikke mannen være med å betale tilbake llånte du overtalte han til å ta opp sammen med deg?

Bæsja litt i skuffen der ja. Godt du forteller om det da, så kan forhåpentligvis andre også lære av dine feil. Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det gjerne det.

Anonymkode: 911e0...1e3

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Så dere lånte penger for å betale en svindler som lovte gull og grønne skoger? Dere trodde på at pengene skulle både dobles og triples og det som bedre var om dere bare betalte inn til et prosjekt som hørtes ut som var for godt til å være sant?

Og når det viste seg at du hadde gått fem på en svindel vil ikke mannen være med å betale tilbake llånte du overtalte han til å ta opp sammen med deg?

Bæsja litt i skuffen der ja. Godt du forteller om det da, så kan forhåpentligvis andre også lære av dine feil. Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det gjerne det.

Anonymkode: 911e0...1e3

Så du mener jeg må betale alt? 

Annonse

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Hadde satt pris på svar på spørsmålet 

Du hadde det ja......

Var derfor jeg opprettet denne tråden 🧐🧐🧐

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor? 

Nei, du har fått x antall barn du ikke klarer å oppdra selv, en mann med autisme, familie som kritiserer deg, latt deg svindle av de rareste ting +++. Du skiller deg virkelig ut. 

Anonymkode: ebb93...c7f

Jeg har dessverre ikke noe råd til deg, Hi. Vil bare vise min støtte. Synes du får kjipe svar, og jeg forstår godt fortvilelsen din. Selvsagt er han like mye ansvarlig for gjelden, men jeg aner ikke hva du kan gjøre når han rett og slett nekter. Har du prøvd å spørre etter råd i banken?

Anonymkode: e6d61...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...