Gå til innhold

Hvilke av disse veskene vil du ha?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Chanel sine vesker har gått drastisk ned i kvalitet, ikke verdt det lenger selv om klassisk stil. Dior har nettopp hatt en skandale (Chanel vel egentlig også det) der de brukte slavearbeid til å lage de dyre veskene, veskene kjøpte Dior for 53 dollar og solgte for 3000dollar 😱 Så tror ikke jeg hadde støttet Dior selv om veskene deres er aldri så klassiske. Hadde foretrukket Miss Dior veske egentlig da. 

Så det hadde det blitt Bottega, Chloe eller Loewe om jeg måtte velge men hadde ikke kjøpt for ikke klassiske nok, har dessuten en som er veldig lik men vintage. 

Det jeg personlig hadde valgt er en håndlaget veske der jeg fikk velge både farge og stil selv, koster litt men alikevel en brøkdel av designer veskene jeg før pleide å kjøpe. Jeg sluttet for litt siden å kjøpe designer pga.prisen gikk voldsomt opp mens kvaliteten gikk voldsomt ned, krona på verket var også avsløringer rundt slavearbeid. Kommer ikke til å selge de jeg har men kommer ikke til å kjøpe nye. Vil heller støtte ekte håndverk 😊 

Anonymkode: 6bcd8...ec6

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Chanel sine vesker har gått drastisk ned i kvalitet, ikke verdt det lenger selv om klassisk stil. Dior har nettopp hatt en skandale (Chanel vel egentlig også det) der de brukte slavearbeid til å lage de dyre veskene, veskene kjøpte Dior for 53 dollar og solgte for 3000dollar 😱 Så tror ikke jeg hadde støttet Dior selv om veskene deres er aldri så klassiske. Hadde foretrukket Miss Dior veske egentlig da. 

Så det hadde det blitt Bottega, Chloe eller Loewe om jeg måtte velge men hadde ikke kjøpt for ikke klassiske nok, har dessuten en som er veldig lik men vintage. 

Det jeg personlig hadde valgt er en håndlaget veske der jeg fikk velge både farge og stil selv, koster litt men alikevel en brøkdel av designer veskene jeg før pleide å kjøpe. Jeg sluttet for litt siden å kjøpe designer pga.prisen gikk voldsomt opp mens kvaliteten gikk voldsomt ned, krona på verket var også avsløringer rundt slavearbeid. Kommer ikke til å selge de jeg har men kommer ikke til å kjøpe nye. Vil heller støtte ekte håndverk 😊 

Anonymkode: 6bcd8...ec6

Samme her. Å kjøpe  feks en ny Chanel er helt uaktuelt, kvaliteten har falt og prisen har økt. 
Av disse hadde jeg kunnet tenkt meg Lady Dior, i en klassisk sort utgave, men den måtte vært vintage. Ville aldri kjøpt en ny.

Annonse

2 hours ago, Anonym bruker said:

Ingen av dem. Syns vesker som koster en liten bil er utrolig tacky!!

Anonymkode: 11c7e...e64

56 minutes ago, Anonym bruker said:

Vanskelig å si hvilken av disse som var MINST harry…

Anonymkode: 568aa...9bb

47 minutes ago, Anonym bruker said:

Veske til 50 000 - 60 000 er så ufattelig harry.

Anonymkode: 26e6e...a2b

Hva er poenget med å skrive dette?

Anonymkode: 9e81d...d4c

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Vanvittig glad jeg ikke er gal nok til å å i det hele tatt vurdere å bruke en formue på noe så unødvendig som en veske. 

Anonymkode: 0018b...9f0

Jeg svarte ut fra hvilken av veskene jeg likte, pris er ikke et tema når man bare ser, vet du. 

57 minutes ago, Anonym bruker said:

Vanvittig glad jeg ikke er gal nok til å å i det hele tatt vurdere å bruke en formue på noe så unødvendig som en veske. 

Anonymkode: 0018b...9f0

Vil tro du kjøper mye annet som er "unødvendig"

Anonymkode: 9e81d...d4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...