Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #51 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har forsøkt og skal legge det dødt nå. Anonymkode: 8b730...994 Men flere har svart? Det er ikke nok for deg. Hvorfor skal noen gidde å svare igjen da? Du viser jo at deres tilbakemelding ikke betyr en dritt for deg. Anonymkode: 9f2af...106
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #52 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har forsøkt og skal legge det dødt nå. Anonymkode: 8b730...994 Du svarer ikke folk som svarer deg, så slutt å syt om at folk ikke vil snakke med deg. Anonymkode: e9409...898
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2024 #53 Skrevet 7. oktober 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg har forsøkt og skal legge det dødt nå. Anonymkode: 8b730...994 Men, altså......Det er begrenset hvor intressant det er å diskutere helgene sine hver bidige helg (nesten) Hvilken dialog forventer du å opprette med sånne tråder? Den vil jo dø ut ganske fort av seg selv. Anonymkode: 9edc6...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå