Gå til innhold

Pleier du slette snaper du har sendt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sendte en i går og ser nå at det er 13 timer siden og den er ikke åpnet. Skulle ikke sendte den da og har lyst å slette den. Når den personen Ole vil se den allikevel. Dumt å gjøre? Hva ser den personen da? 

Anonymkode: 7441b...1f4

Hvem er det du skal straffe denne gangen?

Anonymkode: 22e11...28f

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Sendte en i går og ser nå at det er 13 timer siden og den er ikke åpnet. Skulle ikke sendte den da og har lyst å slette den. Når den personen Ole vil se den allikevel. Dumt å gjøre? Hva ser den personen da? 

Det er 13 timer siden og de fleste av de timene har vært natt og personen har ganske sikkert sovet. Gi han nå litt tid. Jeg sjekker stort sett snap på kvelden etter at jeg har landa i sofaen og da kan det jo være mange timer siden noen sendte meg noe. Kanskje han også er sånn?

Anonymkode: 06e97...8b9

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ble aldri slettet og ut på dagen i dagen ble den åpnet og svart på. Om jeg hadde slettet vil det da stått at den var slettet da? 

Hvorfor tenkte du på å slette den? 

Og ja, det står at du sletter. 

Anonymkode: d08dc...42a

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg holder heller ikke kontroll med når folk åpner dem. Du MÅ slutte å overvåke vennene og ta enhver handling som et negativt stikk til deg! 

Ro deg ned, bedreviter. Du er her inne for mye om du tror du vet hvem anonym er og kan konkludere som om du vet alt. Flau på dine vegne.

Anonymkode: 82125...f5f

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ro deg ned, bedreviter. Du er her inne for mye om du tror du vet hvem anonym er og kan konkludere som om du vet alt. Flau på dine vegne.

Du må prøve å ikke ta til deg andres oppførsel. Det blir så tungt for deg om du hele tiden skal gå rundt og være flau på andres vegne. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Alle ser hvem det er.

Anonymkode: 22e11...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...