Anonym bruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Jeg er i krigsmodus og sint på verden. Vi har hatt 3 vonde år bak oss der vi har opplevd svikt fra kommunen og fått medhold på klagen vår til statsforvalteren. Men det hjelper ikke få medhold når skaden allerede er skjedd. For et par uker siden hadde jeg et møte med sjefen, og møtereferatet hang ikke på greip i forhold til det vi snakket om. Gikk inn til han og va han endre hele referatet og ba han skrive det vi faktisk snakket om, og ikke skrive at jeg var sykmeldt i 2 uker i ferien, når jeg ikke har vært sykmeldt på over 1 år. Alt var feil. Han skulle ordne det, men enda ikke ordnet det. Sendte han Mail på dette at dette skal ordnes, da jeg vil at papirene mine skal være riktige opplysninger. Nå er han sur på meg. Sur fordi «bare meg» pirket på hans feil. For det er jo hans jobb. Jeg er tillitsvalgt på jobb, og sa også at referat som ligger i saksdokument skal godkjennes av begge parter om ikke er den ikke gyldig, jeg har skriftlige mailer mellom oss der han sier at det ble feil og ha skal endre det. Jeg har tatt opp med han at turnusen ikke er lovlig, og alt som ikke fungerer. At ansatte snakker i gangene om folk som er sykmeldte osv. dette er ikke et godt klima og ba han ta det opp på personalmøte. Dette gjorde han! Men mente overfor meg at litt snakk må man regne med. Nei, sa jeg. Det er ditt ansvar å sørge for et godt miljø. Sykmeldinger er en privat greie mellom arb taker og leder. Han har kjørt sin stil som han nå må endre etter jeg ble tillitsvalgt. De ansatte vil ha endringer. Jeg er den slemme. Jeg kjemper for rettferdighet og at de som skal gjøre jobben sin skal gjøre den. Jeg er nok farget over kampen mot kommunen, men jeg orker ikke jobbe et sted der folk hever lønn og ikke gjør jobben sin Anonymkode: 22846...28c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450110-rasende-p%C3%A5-verden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå