Gå til innhold

Noen som har sett 71?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og så er det noe med det der å lage god tv, og være med i konkurranse osv, som Gaute «forsvarer» seg med. Men selv om man oppfører seg slik bevisst og som en slags taktikk, så er man faktisk ikke så hensynsløs og direkte slem som Gaute er i 71. Tenker folk flest (unntatt Frank Løke😅) syns det rett og slett er vondt å se på, og håper at de som lager reality ikke vil ha med sånne som med intensjon prøver å finne andres svakeste punkt og virkelig hamre på alle de knappene gang på gang. 

Anonymkode: f1d9b...7d0

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ser ikke på det, men har fått med meg oppstyret. Hvilken episode var det? 

Anonymkode: 3d709...2b5

Han blir bare verre og verre gjennom serien, men det topper seg i den siste som ligger ute. Torsdagens episode.

Anonymkode: 23c49...d55

Jeg bare satt og måpte og lurte på om jeg hørte rett der han hakket og hakket på Espen A. Trodde Espen skulle klikke, men det så også ut som han og de andre på laget ler av Gaute og ignorerer ham litt. Ingen som spør ham om å hjelpe med å bære ekstra lenger. De bare ignorerer ham og gjør narr av ham. Kaller ham mr. Hvilepuls f.eks. 🤣. Blir spennende å se utviklingen. 
Han er ekstremt egoistisk og usjarmerende. 

Anonymkode: 54530...2f0

Annonse

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Håper han blir sendt ut ved merke konkurransen . Han skal være glad det er tv team på slep ,hvis ikke hadde han nok fått en god runde med god gammeldags juling. Å han hadde fortjent det. 

Anonymkode: 5eb2a...126

Ser andre deltakere sier at han var mye verre enn det som kommer frem på tv, helt utrolig, skikkelig sjarmør det der....

Anonymkode: f7200...331

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ser andre deltakere sier at han var mye verre enn det som kommer frem på tv, helt utrolig, skikkelig sjarmør det der....

Ja ikke sant. Flaut da at kona går ut å forsvarer han og han selv skylder på klippingen. 🙈

Jeg så at Frigstad (?) sa at det var snillt klippet på toppen, er det flere?

Gaute sa jo også at fjellet ikke var noe imponerende for han, noe hun også kommenterte hvorfor han hadde behov for å si sånt. Han virker jo helt sosialt blekt. 

Anonymkode: 20b02...74c

Nå leser jeg at han heller ikke var med på premierefesten til programmet. Det sier vel sitt om forholdet han har til de andre deltakerne. 

Man kan skylde alt man kan på klipping, men fakta er at han har sagt det som blir sendt, og at det ikke i noen setting er greit å si at man sitter og fryser mens makkeren jobber for fullt for å holde følge. 

Jeg har akkurat sett gårsdagens episode, og lurer på om det er mulig å være så blottet for sosiale antenner uten å ha en diagnose av noe slag?

Det skulle nesten ikke gå an.... Greit at det finnes mange her i verden som føler seg litt overlegne, som er bezzerwizzere på et eller annet plan, men når man har blitt godt voksen så har man gjerne lært seg litt om hva menneskene rundt en forventer og tåler?

Han er jo på sin helt egne planet og føler seg fullstendig overlegen. Han har jo null forståelse for hva man kan tenke inni seg og hva man kan si høyt. Det er jo barnehage og barneskolelærdom.

Jeg har akkurat sett gårsdagens episode, og lurer på om det er mulig å være så blottet for sosiale antenner uten å ha en diagnose av noe slag?

Det skulle nesten ikke gå an.... Greit at det finnes mange her i verden som føler seg litt overlegne, som er bezzerwizzere på et eller annet plan, men når man har blitt godt voksen så har man gjerne lært seg litt om hva menneskene rundt en forventer og tåler?

Han er jo på sin helt egne planet og føler seg fullstendig overlegen. Han har jo null forståelse for hva man kan tenke inni seg og hva man kan si høyt. Det er jo barnehage og barneskolelærdom.

Ja det kan du si. Veldig tydelig at normal barneoppdragelse er mangel vare. Hadde jeg vært partner og foreldre så hadde jeg gjemt meg. Flaut og forbindes med det oppsynet der..

Annonse

MissSaigon skrev (På 4.10.2024 den 9.22):

Jeg tror ikke det, faktisk. Det er greit å lage oppstyr, Frank Løke er jo et grelt eksempel på det, men Gaute er i en annen liga iom at han faktisk går direkte på lagmedlemmene sine. Han fremstår som en mobber som mangler både sosial kompetanse og empati. 

Frank Løke er jovial og en skikkelig godgutt sammenlignet med GGG. FL er lagspiller. Han hadde hjulpet til med snøhule og båret en ekstra sekk med glede. Og ledd litt over hvor sterk han er med glimt i øyet. 
GGG er en egosentrisk mobber. Men vi kommer nok til å må se han i Vokteren og Spillet i 25 og 26. Og på lag med Danby i et nytt konsept 🤣

Anonymkode: 8d8e7...881

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Stakkars barna hans

Anonymkode: d000b...836

Hvor gamle er de?

Det er veldig tydelig at han har null peiling på motivering av unge voksne ihvertfall. 

Slike tråder som dette fokuserer bare på hvor dårlig han spiller det sosiale spillet og at han har null antenner når det kommer til oppførsel og hvordan han påvirker gruppa, men mannen er selvfølgelig ikke bare grusom, verden er heldigvis ikke svart-hvit.

Jeg synes oppførselen hans ødelegger hele sesongen da, hans teite kommentarer får for mye fokus synes jeg.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvor gamle er de?

Det er veldig tydelig at han har null peiling på motivering av unge voksne ihvertfall. 

Slike tråder som dette fokuserer bare på hvor dårlig han spiller det sosiale spillet og at han har null antenner når det kommer til oppførsel og hvordan han påvirker gruppa, men mannen er selvfølgelig ikke bare grusom, verden er heldigvis ikke svart-hvit.

Jeg synes oppførselen hans ødelegger hele sesongen da, hans teite kommentarer får for mye fokus synes jeg.

1,5 - 14 år.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

"Bezzerwizzer"? Virkelig?

Anonymkode: 89c30...276

Hva vil dette ha å si for han som informasjons- og kommunikasjonsansvarlig i et firma? Man har vel sjelden sett en sak som dette hvor en mann helt på egenhånd, og over tid, har oppført seg slik at tilnærmet alle formidlingskanaler presenterer en sak så unisont kritisk. 

Jeg syns at mannen fremstår som både dum og selvgod, men at en deltagelse i en så ‘snill’ realityserie potensielt resulterer i at han blir kansellert er svært spesielt. De fleste er jo med på slikt for å bygge en merkevare (og tjene penger), men her er det tidenes togkrasj! 

Syns man det er nok nå, at det utvikler seg til en heksejakt, eller er det han vel unt? 

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/gaute-grotta-grav-kjipest-i-71-grader-nord/o/5-95-2056457

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva vil dette ha å si for han som informasjons- og kommunikasjonsansvarlig i et firma? Man har vel sjelden sett en sak som dette hvor en mann helt på egenhånd, og over tid, har oppført seg slik at tilnærmet alle formidlingskanaler presenterer en sak så unisont kritisk. 

Jeg syns at mannen fremstår som både dum og selvgod, men at en deltagelse i en så ‘snill’ realityserie potensielt resulterer i at han blir kansellert er svært spesielt. De fleste er jo med på slikt for å bygge en merkevare (og tjene penger), men her er det tidenes togkrasj! 

Syns man det er nok nå, at det utvikler seg til en heksejakt, eller er det han vel unt? 

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/gaute-grotta-grav-kjipest-i-71-grader-nord/o/5-95-2056457

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen av dere tror han kommer til å bli kansellert, han er gull for realityserier.

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen av dere tror han kommer til å bli kansellert, han er gull for realityserier.

Tror du det? Jeg føler at det å gå direkte på personlige egenskaper hos andre som han gjør ikke er kompatibelt med å være i media, men jeg har tatt feil før.

Personlig har jeg sluttet å følge 71 grader nord denne gang og jeg tviler på at jeg orker å høre han snakke igjen, noen gang. Han er så tydelig så usikker på seg selv at han hele tiden må forsikre andre om at han er tøff, altså. Faktisk skikkelig tøff. Mennesker som er trygge i seg selv har ikke det behovet for å hevde seg som han viser. 

Men han kommer vel snart på God morgen Norge for å fortelle om den tunge tiden 🤢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...