Gå til innhold

Noen som har sett 71?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så har du denne damen hans, som sitter med sammenbrudd foran tik token sin og angrer på at hun fikk barn, og griner og forteller om hvor tøft det er. Folk kommenterer da: har ikke barna en far? Etter dette la hun kun ut videoer der Gaute lekte med barna. De vet nesten ikke hva de skal gjøre for å få oppmerksomhet og komme i søkelyset 

Anonymkode: a6bfd...9c1

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Får håpe vi ikke er blitt helt usa enda for der hadde oppførselen hans gått rett hjem

Anonymkode: d000b...836

Han der blir aldri ordfører! For mange armer og bein og ingen politisk kunnskap. Han er ute av politikken nå 

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Han der blir aldri ordfører! For mange armer og bein og ingen politisk kunnskap. Han er ute av politikken nå 

😬 Sa de ikke det om trump og for noen år siden?

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

😬 Sa de ikke det om trump og for noen år siden?

Kan ikke sammenligne Gaute med trump! Gaute har vært i politikken i et år, og trodde han skulle bli ordfører. Han forstår ikke politikk, og det har vært en pinlig greie. 

Snakk om å klare å utføre totalt karakterdrap på seg selv. Han vil aldri bli tatt på alvor igjen og han viser at han vil ofre hva det skulle være for å komme til topps.

‘Jeg har hvilepuls’ - han er jo helt blåst. 

Anonymkode: 20b02...74c

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Snakk om å klare å utføre totalt karakterdrap på seg selv. Han vil aldri bli tatt på alvor igjen og han viser at han vil ofre hva det skulle være for å komme til topps.

‘Jeg har hvilepuls’ - han er jo helt blåst. 

Anonymkode: 20b02...74c

Hvilepuls med tung pust 😅 har kjent han hele livet, og han er seg selv lik. 

Brekkekkel fyr… Og nå går han og samboeren ut i media og sutrer fordi «det er klippet» for å gi bedre tv… De fleste av setningene han vrenger utav seg er absolutt nok helt alene til å være forkastelige. Makan til nedrakking på andre. 

Anonymkode: f1d9b...7d0

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Brekkekkel fyr… Og nå går han og samboeren ut i media og sutrer fordi «det er klippet» for å gi bedre tv… De fleste av setningene han vrenger utav seg er absolutt nok helt alene til å være forkastelige. Makan til nedrakking på andre. 

Anonymkode: f1d9b...7d0

Tonje forteller på sin snap konto at det var mye verre enn det som kom frem. Han kalte også Espen for bamsefar. Hvem f.. tror han at han er? 

Annonse

Noen kommet positivt ut av å være med på 71, får vist at de er mer og bedre enn man før trodde og får vist at fordommene man har mot dem stemmer dårlig.

Hos han er det motsatt for min del. Trodde han var en fin fyr, men her får han vist at han kan være en skikkelig drittsekk....

Han skulle aldri blitt med, det ødelegger for han.

Anonymkode: 23c49...d55

Må si jeg ble meget imponert over Abrahamsen som holdt ut så lenge før han hadde en liten klikk. Jeg hadde mest lyst til å se at han ble dyttet ned fra det fjellet .

Det var nok spikeren i kisten for hans tv verden. Han bør gå hjem og skjemes. 

Anonymkode: 5eb2a...126

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Må si jeg ble meget imponert over Abrahamsen som holdt ut så lenge før han hadde en liten klikk. Jeg hadde mest lyst til å se at han ble dyttet ned fra det fjellet .

Han har antakelig ikke selvinnsikt nok til å skjemmes, han skylder på klippingen og ser ikke at uansett hvordan han vrir og vender på det og uansett hvordan det har blitt klippet så fremstår han svært usympatisk. Så usympatisk at mine ungdommer så 71 grader nord en ekstra gang bare for å vise meg det siden jeg ikke følger med selv 😆

Endret av amandine
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Helt enig med deg, Abrahamsen holdt ut lenger enn mange hadde klart. Når du er så sliten og en kjepphøy spirrevipp sitter og tyter på hvilepuls og familietur - jeg hadde tiltet.

Han viser jo at han ikke er typen til å skjemmes, han er selvrettferdig og krenket. Dette blir nok det siste vi ser av han på noen form for reality på norsk tv. Han har med dette revet ned alt han noen gang har bygget opp mtp troverdighet og personlige egenskaper. Han er rett og slett uspiselig, og det sier jeg ikke om mange. 

MissSaigon skrev (24 minutter siden):

Helt enig med deg, Abrahamsen holdt ut lenger enn mange hadde klart. Når du er så sliten og en kjepphøy spirrevipp sitter og tyter på hvilepuls og familietur - jeg hadde tiltet.

Han viser jo at han ikke er typen til å skjemmes, han er selvrettferdig og krenket. Dette blir nok det siste vi ser av han på noen form for reality på norsk tv. Han har med dette revet ned alt han noen gang har bygget opp mtp troverdighet og personlige egenskaper. Han er rett og slett uspiselig, og det sier jeg ikke om mange. 

Det siste vi ser av han? Det er heller bare starten, dette er jo gull for sånne program.

Anonymkode: f7200...331

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det siste vi ser av han? Det er heller bare starten, dette er jo gull for sånne program.

Jeg tror ikke det, faktisk. Det er greit å lage oppstyr, Frank Løke er jo et grelt eksempel på det, men Gaute er i en annen liga iom at han faktisk går direkte på lagmedlemmene sine. Han fremstår som en mobber som mangler både sosial kompetanse og empati. 

MissSaigon skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke det, faktisk. Det er greit å lage oppstyr, Frank Løke er jo et grelt eksempel på det, men Gaute er i en annen liga iom at han faktisk går direkte på lagmedlemmene sine. Han fremstår som en mobber som mangler både sosial kompetanse og empati. 

Med mindre andre nekter å være i samme program som han, så tviler jeg på at mangel på sosial kompetanse og empati stopper de som lager reality. Han trekker nok seere, det er litt som å se på et togkræsj, det er vanskelig å se bort.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Med mindre andre nekter å være i samme program som han, så tviler jeg på at mangel på sosial kompetanse og empati stopper de som lager reality. Han trekker nok seere, det er litt som å se på et togkræsj, det er vanskelig å se bort.

Ja, det er mulig du har rett :) man får bare håpe at han har selvinnsikt til å skjønne at han ikke kommer særlig bra ut av å vise sitt sanne jeg ;) 

MissSaigon skrev (11 minutter siden):

Ja, det er mulig du har rett :) man får bare håpe at han har selvinnsikt til å skjønne at han ikke kommer særlig bra ut av å vise sitt sanne jeg ;) 

Det har han allerede vist at han ikke skjønner, samboeren er og ute og forsvarer stakkars uskyldige Gaute som blir så feil klippet 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...